Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Γιατί δεν με αγγίζει η οικονομική κρίση.




1. Γιατί έχω μηνιαίο μισθό  6.100 ευρώ .
2. Γιατί παίρνω σύνταξη 4.880 ευρώ το μήνα μετά από 4 χρόνια εργασίας.
3. Γιατί για συμμετοχή μου σε επιτροπές, παίρνω 250 ευρώ την ώρα.
4. Επειδή  ζω στην επαρχία ο εργοδότης μου με ενισχύει με επίδομα ενοικίου μηνιαίως 1.000 ευρώ
5. Γιατί ο καλός μου εργοδότης αντιμετωπίζει όλους μου τους συναδέλφους το ίδιο Για παράδειγμα δίνει σε όλους 1.500 ευρώ για οργάνωση γραφείου και 1.000 ευρώ τις γιορτές λόγω αυξημένης επικοινωνίας με τους πελάτες τους.Το Δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας είναι ξεχωριστά. ...

6. Γιατί δικαιούμαι 104 αεροπορικά εισιτήρια ετησίως δωρεάν και απεριόριστες μετακινήσεις με ΟΣΕ και ΚΤΕΛ.
7. Γιατί μου παρέχει πολυτελές αυτοκίνητο, δωρεάν καύσιμα με επίδομα 600 ευρώ το μήνα, έναν bodyguard, 4 κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ένα στο σπίτι, σταθερό, όλα δωρεάν.
8. Γιατί έχω δωρεάν εισιτήρια, ξενοδοχεία, γεύματα όταν ταξιδεύω στο εξωτερικό ως μέλος επιτροπών κλπ.....
9. Γιατί δεν πληρώνω φόρο για ένα μέρος του μισθού ή της συντάξεως.
10. Γιατί δικαιούμαι γραμματειακή υποστήριξη για 4 υπαλλήλους και 1 επιστημονικό συνεργάτη. Όλους αυτούς τους πληρώνει ο καλός μου εργοδότης.
11. Γιατί δικαιούμαι άτοκα δάνεια .
12. Γιατί φροντίζει την υγεία μου παρέχοντας δωρεάν γυμναστήριο, σάουνα, νηπιαγωγείο για τα παιδιά μου
13. Γιατί μπορώ να παίρνω τζάμπα τηλέφωνα όσα θέλω, όπου θέλω.
14. Γιατί μου παρέχει δωρεάν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς και καλλιτεχνικούς χώρους.
15. Γιατί δεν πληρώνω διόδια.
16. Γιατί απολαμβάνω πλήρη  ασυλία για όποιο αδίκημα διαπράξω κατά τη διάρκεια της εργασίας μου
Ξέχασα να σας πω ότι το επάγγελμα μου είναι  βολευτής και ο καλός μου εργοδότης είναι ο ελληνικός λαός .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π