Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Με φερετζέδες, μπούρκες και τσαντόρ σκέπασαν τα γυμνά αρχαιοελληνικά αγάλματα !


Με αυτούς τους "πολιτισμένους" εποικίζουν την Ελλάδα μας οι "προοδευτικοί" εθνομηδενιστές τενεκέδες. Υπάρχουν και πολλοί υπήκοοι αυτής της χώρας που αυτοαποκαλούνται Έλληνες που από τον πολύ Σουλεημάν τον ..Αδερφοπρεπή που παρακολουθούν ίσως να θεωρούν φυσιολογική την αντίδραση των  μουσουλμάνων .. 
Με φερετζέδες, μπούρκες ή τσαντόρ ήθελαν να σκεπάσουν τα γυμνά αρχαιοελληνικά αγάλματα οι οργανωτές της έκθεσης «Ολυμπιακοί Αγώνες: Παρελθόν – Παρόν», η οποία παρουσιάζεται στο Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων και Αθλημάτων της Ντόχα.

 Στην έκθεση, η οποία λειτουργεί από τις 28 Μαρτίου, εκτίθενται περίπου 600 αρχαία έργα, τα περισσότερα εκ των οποίων προέρχονται από τη χώρα μας. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και δύο γυμνά μαρμάρινα αγάλματα, ο Κούρος του Πτώου και ο νεαρός αθλητής από την Ελευσίνα. Η ακάλυπτη ηβική χώρα των αγαλμάτων, όμως, θεωρήθηκε προσβολή για τα αυστηρά ήθη της χώρας, καθώς την έκθεση θα την επισκέπτονταν και γυναίκες, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα οι οργανωτές να απαιτούν να καλυφθούν οι επίμαχες περιοχές.

 Η τεράστια ιστορική και πολιτισμική αξία των αγαλμάτων, δεν φάνηκε να συγκινεί τους οργανωτές, οι οποίοι είχαν την ιδέα να φορέσουν στα γεννητικά όργανα των αγαλμάτων...τσαντόρ!!! Η πρότασή τους απορρίφθηκε αμέσως λόγω γελοιότητας, όμως ,η δεύτερη που τελικά εφαρμόστηκε ήταν αντίστοιχα προσβλητική για τα αρχαία έργα και την αξία τους: έκρυψαν, λοιπόν, τα αγάλματα πίσω από ένα παραβάν...


 Σε αυτή την κατάσταση βρήκε τα ανεκτίμητης αξίας ελληνικά αγάλματα, ο προσκεκλημένος στα εγκαίνια της έκθεσης αναπληρωτής υπουργός για τον Πολιτισμό κ. Κώστας Τζαβάρας, ο οποίος, φυσικά, ζήτησε να αποσυρθούν αμέσως και να επιστρέψουν πίσω στην Ελλάδα. Το παράξενο για την Γεν. Γραμματεία Πολιτισμού είναι ότι οι οργανωτές της έκθεσης στο Κατάρ είχαν δει την έκθεση στο Βερολίνο, η οποία λειτουργούσε από τον περασμένο Αύγουστο στο Μουσείο Μάρτιν Γκρόπιους Μπάου με τον τίτλο «Ολυμπία: Μύθος, λατρεία, αγώνες», και δεν εξέφρασαν την παραμικρή ένσταση για τα γυμνά αγάλματα, προκειμένου να εξαιρεθούν από τη δική τους μουσειολογική και μουσειογραφική πρόταση και να επιστρέψουν στη χώρα προέλευσής τους, εν προκειμένω στην Ελλάδα, αντί να ταξιδέψουν άσκοπα να συσκευαστούν και να βγουν από τα κουτιά τους, δηλαδή να περάσουν μια δοκιμασία που δεν είναι αμελητέα για τόσο σημαντικά έργα τέχνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π