Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Η τύχη της ΕΟΚ στα χέρια του Εθνικισμού


Το άρθρο που δημοσιεύουμε σήμερα, δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα μας τον ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ στις 22 Ιουλίου 1983 και εμπεριέχει αναλύσεις υπό το πρίσμα της κοσμοθεωρίας του Εθνικισμού.

Ή βιωσιμότης κάθε διεθνούς οργανισμού εξαρτάται άπό τόν σεβασμό των Εθνικών χαρακτηριστικών των κρατών - μελών.

Η δήλωσις του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Γκ. Toρν, ότι ή κρίσις άπεσοβήθη άλλά ή Ευρώπη δέν διεσώθη, μέ τά τήν λήξιν τών εργασιών τής Στουτγάρδης μέ την ευκαιρία της αναλήψεως τής προεδρίας τής ΕΟΚ υπό Τής Ελλάδος, έφερε πάλι στήν έπικαιρότητα τά έρωτηματικά γιά τήν σκοπιμότητα τής ΕΟΚ καί όλη τήν άντικοινωτική φιλολογία που άνεπτύχθη κυρίως στα πρώτα στάδια τής δημιουργίας της.

Με το ζόρι δεν κτίζονται συνειδήσεις


Η μητέρα μου, μου διηγήθηκε πολλές φόρες ιστορίες που έζησε μικρό παιδί, μια από αυτές ήταν η ένταξη της στα αετόπουλα  έτσι έλεγαν την μαθητική οργάνωση καθοδήγησης στα χωριά κατοχής από τo μαρξιστικό ΚΚΕ
Η ενημέρωση γινόταν στο σχολειό του χωριού, χώρο που τον ήξεραν  καλά μιας και κει ο παπαδάσκαλος τους έμαθε τα πρώτα γράμματα, να κάνουν τον σταυρό τους να λένε τον εθνικό ύμνο και την προσευχή τους στην Παναγιά
Τώρα ωραίες αντάρτισσες και λεβεντόκορμοι

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Οι Έλληνες μιλούσαν μόνο στον ενικό - Πώς η αρχαιοελληνική δημοκρατικότητα απωθήθηκε από την ξενική δουλοπρέπεια


Αφορμή για την δημοσίευση αυτή στάθηκε ο διάλογος με μια Ελληνίδα Εθνικίστρια στην οποία απευθύνθηκα στον ενικό και το θεώρησε αγένεια. Υπερείδης Γλαύκιππος 

Πώς η αρχαιοελληνική δημοκρατικότητα απωθήθηκε από την ξενική δουλοπρέπεια   
          
Του Γιάννη Καρβέλα Φιλολόγου 

Ένα θέμα, που είτε αγνοείται είτε αποσιωπάται, είναι ο λεγόμενος «πληθυντικός της ευγενείας». Λίγοι γνωρίζουν ότι το γλωσσικό τούτο φαινόμενο είναι ξενικής προέλευσης. Ακόμη λιγότεροι υποψιάζονται, πως η χρήση του τα τελευταία 180 περίπου χρόνια έχει προκαλέσει σύγχυση στη γλώσσα μας κι αφαιρέσει ένα σημαντικό ποσοστό από τη δημοκρατικότητά της. 

ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ: Τι φταίει ;


Σε  προηγούμενο τεύχος του Κινήματος είχαμε απαριθμήσει μερικά από τα γεγονότα εκείνα των τελευταίων 150 ετών, τα οποία έχουν γεμίσει αηδία κάθε πραγματικό πατριώτη Δημιουργήματα ενός συστήματος   με φοβερά ελαττώματα πού αρχίζουν από τα θεμέλια δυστυχώς της Δημοκρατίας μας. Αν καθίσει κανείς να τα αναλύσει θα καταλάβει αμέσως

Γιατί δεν παύουμε να εξυπηρετούμε πρώτα τα συμφέροντα των άλλων και έπειτα τα Ελληνικά συμφέροντα. 
Γιατί δεν παύουμε να χρίζουμε τους ξένους "προστάτες και "διαιτητές" των υποθέσεων μας. 
Γιατί δεν έχουμε μάθει ακόμα να βγάζουμε μόνοι μας τα κάστανα από την φωτιά.
Γιατί δεν έχουμε ακόμα καταλάβει ότι είναι ουτοπία πώς κάποτε θα λειτουργήσει "υγιώς", το πολιτικό μας σύστημα.
Γιατί δεν έχουμε ακόμα καταλάβει ότι εμείς πρέπει να χειριζόμαστε τα συμφέροντα μας, και όχι τα συμφέροντα εμάς.

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Μία απάντηση στον Ν. Δήμου και τις "Αποδομήσεις" του για το 1821


του Κώστα Χατζηαντωνίου*
Ο γνωστός διαφημιστής και συγγραφέας Ν. Δήμου ανακάλυψε την αλήθεια για το 1821 και καλεί το έθνος να την υιοθετήσει. Ας δούμε ποιες αλήθειες ανακάλυψε σε ένα σύντομο σημείωμα στο Protagon του "Ποταμιού" (να τον χαίρονται).
1. "Την επανάσταση την ξεκίνησαν φιλήσυχοι αστοί έμποροι". Ξεχνά ο κ. Δ. ότι οι πρώτοι Φιλικοί (διότι στη συνεχεια μυήθηκαν άτομα από όλες τις τάξεις) ήταν μικρέμποροι και υπάλληλοι εμπόρων και διόλου φιλήσυχοι. Έπαιζαν το κεφάλι τους, όπως οι συνεργάτες του Ρήγα Φεραίου. Φιλήσυχοι ήταν οι διαφημιστές- συνεργάτες της δικτατορίας των συνταγματαρχών - με εννοείτε.

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Σπανουδάκης: ΝΔ & ΠΑΣΟΚ οι καταστροφείς της Ελλάδος


Χωρίς να μασάει τα λόγια του, ο Σταμάτης Σπανουδάκης όχι απλά ξεκαθάρισε ότι δεν συμμετάσχει στο παιχνίδι του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, αλλά ονομάτισε αυτούς που ευθύνονται για την τραγική κατάσταση που έχει περιέλθει η πατρίδα.Συγκεκριμένα από την προσωπικό του λογαριασμό στο facebook έγραψε:
 Υπήρξαν κάποια δημοσιεύματα, πού θέλουν την ΝΔ, να με προτείνει για ευρωβουλευτή της. Δέν θα απαντούσα, αλλά με ρωτάν και γνωστοί μου ακόμα, αν αληθεύουν.

Πότε θα καταλάβουν επιτέλους, όλοι οι πολιτικάντηδες και παρατρεχάμενοι δημοσιογραφίσκοι, ότι απεχθάνομαι κάθε αξίωμα καί κάθε ταύτιση με την σημερινή πολιτική πραγματικότητα;

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

25η Μαρτίου 1821: Εθνική και όχι κοινωνική επανάσταση


                                                                   γράφει ο συν. Κώστας Μπαϊκούσης
Ή 25η Μαρτίου 1821 σήμανε τήν επίσημη έναρξη της Εθνε­γερσίας κατά των Τούρκων. Ή φυλή μετά άπό 400 χρόνια σκλαβιάς αφυπνίσθηκε καί βρήκε τήν δύναμη νά έξεγερθή.
Παρ' όλα αυτά ή Εθνεγερσία του 1821 υπήρξε τό πρώτο πεδίο δράσεως των εγχωρίων Μαρξιστών όπως εφαρμόσουν τήν Μαρξιστική Κοσμοθεώρηση τής Ιστορίας, τόν Ιστο­ρικό Υλισμό, στην Ελληνική ιστορία. Ό Ιστορικός Υλισμός πρεσβεύει ότι ή Ιστορία δημιουργείται άπό τήν πάλη μεταξύ τών κοινωνικών καί οικονομικών τάξεων. Βάσει τών θεωριών αυτών ή ορθό­δοξη Μαρξιστική ερμηνεία εί­ναι ότι ή Επανάσταση του 1821 υπήρξε αστική επανάσταση «πού έγεννήθη έπί τή βάσει αστικής υλικής ευημερίας καί αναπτύξεως». Δηλαδή ή Ελλη­νική αστική τάξη θέλησε νά πάρη τήν πολιτική εξουσία γιά νά στερέωση τά οικονομικά της συμφέροντα, παίρνοντας μαζί της καί τά λαϊκά στρώματα ένώ οι κοτζαμπάσηδες δέν ήθελαν Επανάσταση.

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Εθνικές επέτειοι και "προοδευτική" προπαγάνδα


Κάθε χρόνο παραμονή των εθνικών μας εορτών εμφανίζονται στα τηλεπαράθυρα και σε εκπομπές διάφοροι «προοδευτικοί» δημοσιογράφοι-πολιτικοί-ακαδημαϊκοί, και με ειρωνικό ύφος επιτίθενται εναντίον των παρελάσεων, της εκκλησίας και γενικά της εθνικής μας ιστορίας όπως την γνωρίζουμε. Συγκεκριμένα απορρίπτουν τις παρελάσεις ως φασιστικές και μιλιταριστικές, κατηγορούν την εκκλησία ότι υπονόμευσε την Επανάσταση του ΄21, αμφισβητούν την 25η Μαρτίου ως ημέρα κήρυξης της Επαναστάσεως, κατηγορούν τους Έλληνες για σφαγές και επιθετικό πόλεμο εναντίον των Τούρκων και άλλα εξωφρενικά. Ως επιστέγασμα τέλος προβάλεται από την αριστερά η άποψη ότι η Επανάσταση του ΄21 δεν ήταν εθνική αλλά ταξική! Θα ήθελα λοιπόν να απαντήσω σε όλα αυτά.

Θεαματική άνοδος του Εθνικού Μετώπου στις δημοτικές εκλογές στην Γαλλία


Εξίσου θεαματική ήταν και η υποχώρηση της γαλλικής αριστεράς - Το κόμμα της Μαρί Λεπέν κατόρθωσε για πρώτη φορά να εκλέξει δήμαρχο από τον πρώτο γύρο σε κοινότητα μεγαλύτερη των 10.000 κατοίκων

Η δεξιά εξασφαλίζει το 46,54%, η αριστερά το 37,74% και η άκρα δεξιά του 4,65% των ψήφων σύμφωνα με τα προσωρινά αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών στη Γαλλία, που χαρακτηρίσθηκαν από τη θεαματική άνοδο του ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου (FN) και την εξίσου θεαματική υποχώρηση της γαλλικής αριστεράς.
Το FN της Μαρί Λεπέν κατόρθωσε για πρώτη φορά στην ιστορία του να εκλέξει δήμαρχο απο τον πρώτο γύρο σε κοινότητα μεγαλύτερη των 10.000 κατοίκων, τον ακροδεξιό υποψήφιο Στιβ Μπριουά στο Ενέν-Μπομόν. Το Εθνικό Μέτωπο έρχεται πρώτο στο Περπινιάν, την Αβινιόν, το Φορμπάς, το Μπεζιέ, τη Φρεζίς και την Ταρασκόν και θα είναι παρόν στον δεύτερο γύρο σε εκατό περίπου τριαδικές αναμετρήσεις.

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ


Ή Ιστορία τοϋ κόσμου μέχρι σήμερα είναι ίστιορία της πάλης άνάμεσα στά "Εθνη.
Ό ασταμάτητος, ό ανειρήνευτος αγώνας πού διε­ξάγεται πότε με την μία και πότε μέ την άλλη μορ­φή, στό πέρασμα των χρόνων, αποτελεί αυτήν τήν ί­δια την ουσία της ιστορίας. Την πιο μεγάλη της α­λήθεια.
Ελληνισμός κατά βαρβαρισμού. Ρωμαϊσμός κατά Χριστιανισμού. Ή Ασία αντίθετα στην Ευρώπη. Κράτος εναντίον Κράτους. Κοινωνικό σύστημα εναν­τίον κοινωνικού συστήματος. Πολιτισμός έναντίον πο­λιτισμού. Ιδεολογία εναντίον Ιδεολογίας.
Δέν είναι παρά ενας αιώνιος κυματισμός μορφών αυτής της ακαταπαύστου συγκρούσεως τών Λαών. "Ε­νας αγώνας υπάρξεως και κυριαρχίας όπου μέσα του δουλεύει αδιάκοπα ο νόμος της ιστορικής επιλογής.
Ή έλλειψι πνευματικού θάρρους, ή ηθική δειλία, κά­θε πνευματικός μαυραγοριτισμός πού στρέφει τό βλέμμα του από τή σκληρή και αδυσώπητη