Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 5 Απριλίου 2014

'Ιπεκακουάνα (του Θεόδωρου Καραμπέτσου)


αφίσα της
Εθνικιστικής Νεολαίας Ελλάδος
Τά' χουμε πει όλα. Διαβάστε σε σχέση με αυτά που συμβαίνουν στην ΝΔ τι έγραφε ο συναγωνιστής Θ. Καραμπέτσος στις 2 Μαρτίου του 1984 στην εφημερίδα μας το ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ.

Γράφει ο Θ. Καραμπέτσος - χρονογράφημα 
Ξαναγυρίζω στήν Ν. Δημοκρατία όπως ό παρανοϊκός ξαναγυρίζει στίς έμμονες ιδέες του. Περπατάς γύρω γύρω, αναζητώντας τόν ομφάλιο λώρο μεταξύ Νουδού καί λοιπής έθνικοφροσύνης, αλλά oι φωτιές έχουν γίνει στάχτη καί τά πουλιά έχασαν τά φτερά τους. Περπατάς όλοτρόγυρα στό
κυ­κλικό κλουβί της Δεξιάς κάτω άπ' τά χτυπήματα τών τύμπανων, τό θέατρο τής έθνικοφροσύνης καίγεται καί οί ηθοποιοί εξακολουθούν νά προφέ­ρουν τά λόγια του ρόλου τους, ή κύστη σπάζει, τά δόντια πέφτουν, αλ­λά ό θρήνος τών κλόουν τής Νουδού μοιάζει μέ τόν θόρυβο πού κάνει πέ­φτοντας ή πυτιρίδα. Παραταξιακός ό αγώνας, λένε, καί τά χτυπήματα έρχο­νται μέ σιγαστήρα. Δύο τεράστιες μα­σέλες κάτω άπ' τήν σκιά τών φουντω­τών φρυδιών τραγανίζουν μέ θόρυβο τά γρανάζια πού συνδέουν τήν όδό Ρηγίλης μέ τήν λαϊκή εθνικιστική θέ­ληση. Ό πράσινος δράκοντας τοΰ ήλιου,

Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Γιώργος Σαγιάς: Αυτοί που μας έριξαν στην κρίση, δεν μπορούν να μας βγάλουν από αυτή


Από την συνέντευξη του Γιώργου Σαγιά στην εφημερίδα «Παρατηρητής της Φθιώτιδας»

Εκπαιδευτικός, συγγραφέας, δημοτικός σύμβουλος επί 2 θητείες, παρ’ ολίγον υποψήφιος βουλευτής, τώρα υποψήφιος δήμαρχος. Ένας ασύχαστος άνθρωπος ή ένας άνθρωπος που έχει πλεόνασμα ενέργειας και προσφοράς στα κοινά; Τι είναι τελικά ο Γιώργος Σαγιάς;
Είμαι ερωτευμένος με τον τόπο μας. Έναν τόπο με ωραίους ανθρώπους, υπέροχες φυσικές ομορφιές, παγκοσμίως γνωστή ιστορία και δημιουργικά κύτταρα πολιτισμού. Δυστυχώς όμως, οι πολιτικοί που τον εκπροσωπούν δεν έχουν όραμα και αποτελεσματικότητα και απογοητεύουν όλους όσοι θέλουν να προσφέρουν και να δημιουργήσουν. Η πολιτική της «κλειστής πόρτας» και της εξυπηρέτησης συμφερόντων και κατεστημένων, αποβαίνει εις βάρος του τόπου μας και των συντοπιτών μας. Εν τέλει, αποβαίνει εις βάρος των ιδίων και των παιδιών τους. Πολλοί όμως, προτάσσουν τα μικροσυμφέροντα, τα «ρουσφέτια» και τις «υποχρεωσούλες», αφήνοντας την πόλη μας στο περιθώριο των εξελίξεων. Αυτό, εμείς ως «πορτοκαλί» ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΛΗ και θέλουμε και μπορούμε να το σταματήσουμε. Ο τόπος μας δικαιούται να καταλάβει την θέση που του αξίζει: την υψηλότερη.

Ο Κασιδιάρης «έδωσε τον Μπαλτάκο» από του βήματος της Βουλής



του Πολύδωρου Ιππ. Δάκογλου

Βγήκανε όλα τα ΜΜΕ και λένε: «Απίστευτος διάλογος του Μπαλτάκου με τον Κασιδιάρη».
Όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι και οι δημοσιογραφούντες, άλλοι για λόγους συμφέροντος, άλλοι για λόγους φόβου και άλλοι για λόγους ιδεοληψίας, αποκρύπτουν την αλήθεια και παριστάνουν τους έκπληκτους.
Υπάρχει κάποιος από αυτούς που να μην καταλαβαίνει ότι οι διώξεις κατά των ανθρώπων της Χρυσής Αυγής είναι στημένες;
Υπάρχει κάποιος από αυτούς που να μη γνωρίζει ότι όλα όσα είπε ο Μπαλτάκος είναι αλήθεια;
Υπάρχει κάποιος από αυτούς που παριστάνουν τους έκπληκτους ή τους αγανακτισμένους, για να εκμεταλλευτούν προς ίδιον όφελος ή όφελος κάποιων αφεντικών το φάγωμα του Μπαλτάκου (άμεσο αποτέλεσμα) και την αποδυνάμωση του Σαμαρά (έμμεσο αποτέλεσμα); Υπάρχει κάποιος από αυτούς που να μην επιδιώκει την καταδίκη σε σιωπή όσων είχαν εθνικιστικές καταβολές και ευρίσκονται στις παρυφές της εξουσίας; Υπάρχει κάποιος από αυτούς, τους δήθεν έκπληκτους, που να μην επιδιώξει από εδώ και πέρα την ασύδοτη προπαγάνδα υπέρ κάθε παγκοσμιοποιημένης σαβουροϊδέας; 

Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Πολυνομοσχέδιο: Εκχώρηση πλούτου και καταστροφή της ελληνικής οικονομίας.


Την ώρα που η κυβέρνηση πανηγυρίζει για τη διανομή του περιβόητου πλεονάσματος, μια νέα σειρά ρυθμίσεων λαμβάνει χώρα, που προωθούν τον βίαιο μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας και εκχωρούν τον εθνικό πλούτο. Πιο συγκεκριμένα:
α. Παραδίδονται οι τράπεζες σε αυτούς που τις χρεοκόπησαν, με χρήματα που έχει επωμιστεί να πληρώσει ο ελληνικός λαός. Οι τράπεζες, που εξακολουθούν να είναι δυνάστες της ελληνικής κοινωνίας και έπρεπε, σύμφωνα με τη λογική και το δίκαιο, να περάσουν στον πλήρη δημόσιο έλεγχο, περνούν και πάλι στα χέρια των ίδιων συμφερόντων. Αποκτούν την κυριότητα με χρήματα άλλων.

Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

Η αφίσα του ΕΝΕΚ για την 1η Απριλίου



1η Απριλίου 1955: Γιορτή του Ελληνισμού και της Ελευθερίας (του Κώστα Καρδαρά)


Η 1η Απριλίου είναι μία σημαντική επέτειος της ιστορίας του νεωτέρου ελληνισμού. 59 χρόνια πριν, την 1η Απριλίου 1955, ξεκίνησε στην Κύπρο ο ένοπλος αγώνας της ΕΟΚΑ για την απελεθέρωσή της από τους Άγγλους κατακτητές που 4 χρόνια μετά οδήγησε στη δημιουργία του Κυπριακού Κράτους.
Η ΕΟΚΑ (Εθνική Οργάνωσις Κυπρίων Αγωνιστών), υπήρξε η ένοπλη οργάνωση που με αρχηγό τον Γεώργιο Γρίβα τον θρυλικό «Διγενή», με ελάχιστους άνδρες με ανεπαρκή και απηρχαιωμένο οπλισμό, στηριγμένη στην καλή της οργάνωση, στις στρατιωτικές ικανότητες και εμπειρία του αρχηγού της, στην αποδοχή και τη συνεργασία του ελληνοκυπριακού πληθυσμού αλλά προπάντων στο υψηλό αγωνιστικό φρόνημα, την πειθαρχία την γενναιότητα, την αυταπάρνηση και την αυτοθυσία των μελών της που τα περισσότερα ήταν νεαρής ή και μετεφηβικής ηλικίας ακόμα και μαθητές του Γυμνασίου, κατόρθωσε να κατανικήσει τα πολλαπλάσια επίλεκτα ειδικά στρατεύματα και τις αστυνομικές δυνάμεις καταστολής που αντέταξε ο κατακτητής, ενισχυμένες με την αυθαιρεσία ειδικών «αντιτρομοκρατικών» νόμων που αναιρούσαν βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των Κυπρίων.

Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

H σημασία του να ΜΗΝ είσαι δεξιός


του Γιάννη Παναγιωτακόπουλου

Το κείμενο του συμπαθούς Φαήλου Κρανιδιώτη “Η σημασία του να είσαι δεξιός” στην Κυριακάτικη “Δημοκρατία” στάθηκε άλλη μία αφορμή κατανόησης της σημασίας του να πιστεύεις στην έννοια του Έθνους αλλά να ΜΗΝ είσαι δεξιός. Παίρνοντας ως μπούσουλα τους ορισμούς του Φαήλου θα άξιζε να αναφερθούμε σε κάποια σημεία αυτής της διάκρισης.

1) Το να μην είσαι δεξιός, σημαίνει οτι κατανοείς πως οι έννοιες κοινοβουλευτισμός και Δημοκρατία δεν μπορούν να πηγαίνουν μαζί διότι είναι άκρως αντίθετες. Κοινοβουλευτισμός είναι εκείνο το πολίτευμα στο οποίο κάποιες κομματικές ολιγαρχίες λαμβάνουν ανά τέσσερα χρόνια λευκή επιταγή από τον λαό, προκειμένου να αποφασίζουν ό,τι αυτές θέλουν σε σχέση με τα προβλήματα, τα προτάγματα και τους συλλογικούς στόχους των υπηκόων του κράτους.

Προέλαση ! Στα χέρια του Εθνικού Μετώπου πέρασαν τα σοσιαλιστικά "κάστρα"



















Το Εθνικό Μέτωπο είχε τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία του στον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών στη Γαλλία, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του FN, Φλοριάν Φιλιπό και αφού επικράτησε  σε 15 πόλεις, όπως η Κενπέρ, η Σεν Ετιέν, η Ανζέ (Μεν-ε-Λουάρ), η Ρουμπέ, η Ρέϊμς (Μαρν), η Μπελφόρ και η Λιμόζ, οι οποίες είχαν οι σοσιαλιστές από το 1912 !
Ακόμη, μεταξύ των πόλεων που έπεσαν στα χέρια του Εθνικού Μετώπου είναι η Μπεζιέ στα νοτιοδυτικά και η Φρεζύς στα νότια της Γαλλίας, ενώ ήδη από τον πρώτο γύρο των δημοτικών εκλογών η γαλλική ακροδεξιά είχε κερδίσει την πόλη Ενάν Μπομούν στα βόρεια της χώρας.

Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

«Αλβανική δικαιοσύνη»...


Αλβανικό αναρχικό σύνθημα κάπου στα Πατήσια
Γράφει ο Νίκος Β.
Μετά το αποτρόπαιο έγκλημα του Αλβανού βαρυποινίτη Καρέλι, εναντίον του υπαρχιφύλακα Τσιρώνη στην φυλακή Άμφισας και την κατάληξη του δράστη 2 ημέρες μετά στην φυλακή Σερρών, αναλογίστηκα τί επιπτώσεις έχει επιφέρει η αλβανική μετανάστευση στην Ελλάδα τις τελευταίες 2 δεκαετίες. Η μαζική εισροή των Αλβανών λαθρομεταναστών την δεκαετία του '90 συντάραξε την Ελλάδα ποικιλοτρόπως και έφερε νέα ήθη στην πατρίδα μας. Την πρώτη έκπληξη ένιωσαν οι Έλληνες την εποχή εκείνη από την ομοιομορφία των γειτόνων μας αφού οι Αλβανοί έμοιαζαν μεταξύ τους στην όψη, όντας πιο στεγνοί, οστεώδεις και σκληραγωγημένοι, θυμάμαι τον χαρακτηρισμό "κοντοσβέρκια".

Αυτή είναι η Ελλάδα της Μεταπολίτευσης..Ως πότε;



Και βέβαια δεν συμφωνούμε με την πράξη του νεαρού Έλληνα Κωνσταντίνου Κοντομούς. Δυστυχώς όμως το αίμα σε αυτή την ηλικία βράζει, η πολιτεία ρίχνει λάδι στην φωτιά κλείνοντας τα μάτια στην λαθρομετανάστευση και στην παραβατικότητα των αλλοδαπών. Με την εγκληματικότητα να καλπάζει καταστρέφοντας την ελληνική οικογένεια οικονομικά, βιοτικά αλλά θρηνώντας και θύματα λες και βρισκόμαστε σε πόλεμο, δεν χρειάζεται και πολύ, απροστάτευτα ελληνόπουλα να κάνουν την λάθος πράξη από λάθος παραστάσεις, από παρορμητικότητα. Βέβαια κανείς δεν φρόντισε να τους πει ότι το πρόβλημα