Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 21 Ιουνίου 2014

Ηλίας Πολατίδης: Αν ο ΛΑ.Ο.Σ. δεν εξελιχθεί σε Εθνικιστικό κόμμα δεν έχει μέλλον


Η συνέντευξη του Ηλία Πολατίδη που αναρτούμε σήμερα  δημοσιεύθηκε στο φύλλο της 21ης Ιουλίου 2012 της εφημερίδας Ελεύθερος Κόσμος και στον εκδότη της Δημήτρη Ζαφειρόπουλο. 

Ο Ηλίας Πολατίδης είναι γνώριμο πρόσωπο στους αναγνώστες του «ΕΚ». Σταράτος, με σαφείς απόψεις και τοποθετήσεις, ίσως ένα από τα λίγα πρόσωπα με τα οποία θα μπορούσε κανείς να έχει μια ειλικρινή κουβέντα, δίχως βερμπαλισμούς και ευχολόγια, όσον αφορά το τι συνέβη στον ΛΑ.Ο.Σ. αλλά και το τι θα συμβεί στο μέλλον. Γι’ αυτό επιλέξαμε να κάνουμε μία κουβέντα μαζί του.
Στις εκλογές της 6ης Μαΐου και της 17ης Ιουνίου, ο ΛΑ.Ο.Σ. είχε δύο απανωτές εκλογικές αποτυχίες. Σε ποιους παράγοντες πιστεύετε ότι οφείλονται αυτές;
Η αποτυχία της 6ης Μαΐου οφείλεται σε μία σειρά από λόγους, αλλά νομίζω ότι οι σημαντικότεροι είναι η συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου και η φθορά της εικόνας του προσώπου του Προέδρου και συνολικώς του κόμματος από τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ.

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

"Το Χαλιφάτο της Ευρώπης" - Ρεπορτάζ του CBN News για τις επιθέσεις εναντίον Γάλλων σε μουσουλμανικές περιοχές της Γαλλίας (βίντεο)


Ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ πραγματοποίησε το CBN Νews σχετικά με τις ελεγχόμενες από μουσουλμάνους ζώνες της Γαλλίας. Οι περιοχές αυτές αποτελούν ουσιαστικά ένα κράτος εν κράτει στο οποίο δεν ισχύουν οι νόμοι του γαλλικού κράτους αλλά μόνο η Σαρία. Τον απόλυτο έλεγχο έχουν οι ιμάμηδες, ενώ δρουν ανενόχλητοι έμποροι ναρκωτικών και συμμορίες. Πρόκειται δηλαδή για ένα άβατο στο οποίο δεν μπορεί να εισέλθει ούτε καν η γαλλική αστυνομία, πόσο μάλλον οι Γάλλοι πολίτες που από φόβο για τη ζωή τους έχουν εγκαταλείψει πλέον αυτές τις περιοχές στο έλεος των ισλαμιστών.

Άγγελος Σικελιανός: Ο Ελληνολάτρης ποιητής και «Άρχοντας της λαλιάς μας»


γράφει η Άννα Δημητρίου 

Ό Σικελιανός κατάγεται άπό τήν Λευ­κάδα και άπό οίκογένεια πού έδωσε στην Επανάσταση πολλούς αγωνι­στές, άλλά καί Φιλικούς. Μεγάλωσε σέ μιάν ατμόσφαιρα όπου οι θρύλοι ήταν ακόμη ζωντανοί ολόγυρα του. Ατμό­σφαιρα θρησκευτική. Όπως ό ίδιος μάς λέγει, στό παλιό του σπίτι της Λευκάδος «λειτουργεί ακόμη σέ ακοί­μητο μνημόσυνο ή πνοή καί ή ζωή τού εικοσιένα»

Ό Σικελιανός υπήρξε άπό τίς σημα­ντικότερες μορφές τών νεοελληνικών γραμμάτων. Εκτός άπό τό καθαρά ποιητικό του έργο υπήρξε καί δη­μιουργός τών περίφημων Δελφικών Εορτών μαζί μέ τήν σύζυγο του Εύα. Ή αγάπη του γιά τήν αρχαία Ελλάδα . καί τόν πολιτισμό της τον ώθησε στήν δημιουργία της Δελφικής Ιδέας. Οι Δελφοί θά γίνονται παγκόσμιο πνευ­ματικό κέντρο, όπου θά ξαναγεννιόταν τό άρχαίο Ελληνικό πνεύμα. Κέντρο γης, όπου όλη ή ανθρωπότητα έπρεπε νά στρέψη τή προσοχή της!

Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014

ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - ΑΓΩΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ


Από το ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ του ΕΝΕΚ

Τον Φεβρουάριο του 1986 ο συναγωνιστής Σπύρος Παπαδόπουλος, μέλος της διοικούσης επιτροπής του ΕΝ.Ε.Κ. με εισήγησή του πρότεινε προς το σώμα του ανώτερου πολιτικού οργάνου του Κινήματος την καθιέρωση του θεσμού ΕΘΝIΚΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Ο Κοινός Παρονομαστής στα πλαίσια του αγωνιστικού ημερολογίου παρουσιάζει σήμερα αγωνιστικές στιγμές από την εποχή εκείνη με φωτογραφικό υλικό, δημοσιεύματα κλπ
Θεωρήσαμε όμως σκόπιμο να αναρτήσουμε εδώ την συγκεκριμένη εισήγηση του συναγωνιστή Σπ. Παπαδόπουλου προκειμένου να γνωρίσουν, όσοι ενδιαφερόμενοι, τον τρόπο σκέψεως, την μεθοδικότητα και τον συλλογικό τρόπο λήψεως των αποφάσεων των στελεχών και των καθοδηγητικών συλλογικών οργάνων του Κινήματος.  

Τρίτη, 17 Ιουνίου 2014

Με πρόσχημα το δημόσιο συμφέρον...


Η υπουργική απόφαση που ικανοποιεί
το αίτημα της βασιλικής οικογένειας της
 Ολλανδίας για προβλήτα, κατά παρέκκλιση
κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης
Η νέα ..ατάκα που ανακάλυψε το διεφθαρμένο σύστημα, η νέα «κολυμπήθρα» του σιλωάμ για να ξεπλύνει τα καινούργια αμαρτήματά του λέγεται ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ !  Το χρησιμοποιεί για να καλύψει με γρήγορες διαδικασίες και ως τελεία και παύλα στις όποιες παράλογες αποφάσεις του.
Για το δημόσιο συμφέρον γίνονται οι καταργήσεις των συλλογικών συμβάσεων,  για το δημόσιο συμφέρον γίνονται οι απολύσεις, για το δημόσιο συμφέρον γίνεται η διάλυση της υγείας, της παιδείας, για το δημόσιο συμφέρον γίνονται οι αφαιμάξεις στα αποθεματικά των ταμείων, στους μισθούς και  στις συντάξεις, για το δημόσιο συμφέρον δίνονται οι ενισχύσεις στις τράπεζες. Ακόμα και  η απόφαση που έβγαλε ο Άρειος Πάγος ότι πρέπει να ανασταλεί η επαναπρόσληψη των 400 καθαριστριών του Υπουργείου Οικονομικών είχε το ίδιο σκεπτικό: Την προάσπιση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ !!!

Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

Θεσπρωτία: «Ζωντανεύουν» έπειτα από 2.000 χρόνια ερημιάς τα αρχαία Γίτανα


«Ζωντανεύει» έπειτα από 2.000 χρόνια ερημιάς και εγκατάλειψης η αρχαία αγορά των Γιτάνων, της δεύτερης κατά χρονολογική σειρά πρωτεύουσας της αρχαίας Θεσπρωτίας, στην οποία το «Διάζωμα» φιλοξενεί την παράσταση «Γυναίκα της Ζάκυθος», βασισμένη στο ομότιτλο έργο του Διονυσίου Σολωμού.

«Αποφασίσαμε να ανοίξουμε στο κοινό ”ταπεινούς και άγνωστους αρχαιολογικούς χώρους” σε μια απόπειρα συνάντησης των μνημείων της χώρας», λέει στο «Εθνος» ο πρόεδρος του Δ.Σ. του «Διαζώματος», Σταύρος Μπένος.
Η ιδέα υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ελληνικό Φεστιβάλ και τις κατά τόπους Εφορείες Αρχαιοτήτων, ενώ ειδικά για τα Γίτανα είναι σημαντική, καθώς ο αρχαιολογικός χώρος ανοίγει για πρώτη φορά.

Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014

Κρήτη: Τον αποχαιρέτησαν χορεύοντας τον «Ανωγειανό Πηδηχτό» πάνω από το φέρετρo


Τι να πει κανείς για τα ήθη και τα έθιμα του λαού μας. Για αυτά που δίνουν μάχη οι ξένοι και οι ντόπιοι συνοδοιπόροι τους για να ξεριζώσουν από τους Έλληνες. Πραγματικά συγκλονιστικό το έθιμο αυτό να αποχαιρετούν τον νεκρό τους, όπως έζησε. Αντρίκια και ελληνικά. Και πόση δύναμη ψυχής πρέπει να έχουν αυτοί που θρηνούν βουβά χορεύοντας. Το αίμα του. Μόνο με δέος μπορούμε να σταθούμε και να παρακολουθήσουμε αυτή την "γιορτή θρήνου". Κ.Π.

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 19ο ΑΙΩΝΑ: Σοπενχάουερ


Ό 19ος αιώνας αποτελεί για τήν Ευρώπη το αποφασιστικό σημείο στροφής. Ό Ευρωπαϊκός πολιτισμός, πού είχε φθάσει στο κορύφωμα αντελήφθη τά πρώτα σημάδια τής παρακμής του. Στή διανόηση τό γεγονός αυτό εκφράσθηκε πια ολοκάθαρα και κλείστηκε μέσα σέ στέρεους φιλοσοφικούς τύπους.
Υπήρχε, βεβαίως, ή κλασσική Ιδεαλιστική και υλιστική παιδεία, πού έδωσε έναν Μαρξ, έναν Έγελο ή έναν Κίρκεγκααρτ. Αλλά ή παιδεία ή οπoία μέ τό πέρασμα του χρόνου άρχισε νά κυριαρχεί κατά τον 10ον αιώνα και ή όποια συνέπεσε μέ τις απαρχές τής καταρρεύσεως του Ευρωπαϊκού κόσμου, στηρίζεται κυρίως πάνω στον Αρθούρο Σοπενχάουερ (Arthur Schopenhauer, 1788-1860), τον Φρειδερίκο Νίτσε (Friedrich Nietzsche, 1844-1900), μετέπειτα τον 'Όσβαλντ Σπένγκλερ (Oswald Spengler, 1880-1936), και μιας στρατιάς άλλων διανοούμενων, πού αρχίζουν άπό τον Εδουάρδο Χάρτμαν (Eduard von Ηartmann, 1842-1906) και τον Φραγκίσκο Μπαίμ (Fran/ Bohm).
Αυτοί κατώρθωσαν νά πραγματοποιήσουν ένα πνευματικό ρήγμα με τήν παλαιά δυτική σκέψη. Ή διάσπαση δέν θεραπεύτηκε μέχρι σήμερα. Αντίθετα διευρύνεται συνεχώς μέ τεράστια βήματα.