Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Οι Δούρειοι ίπποι και οι ΕΠΙΛΟΓΕΣ των Πατριωτών (του Κώστα Καρδαρά)


Η φενάκη των  ψεύτικων διλημμάτων των εκλογών αυτών, έχει στόχο:
1.την επιφανειακή ανανέωση του πολιτικού προσωπικού και σκηνικού και
2. την τακτική μεταλλαγή κάποιων όρων του Μνημονίου για να επιτραπεί η αδιατάρακτη συνέχεια του στρατηγικού του προγραμματισμού.
Κλασσική και δοκιμασμένη μέθοδος γι αυτό, είναι η τεχνητή πόλωση και ο διχασμός είτε αφελώς επιφανειακός είτε πολιτικός  με ψευδαίσθηση βάθους Στην αποκωδικοποίηση και ερμηνεία των εξελίξεων, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η σταθερή και μόνιμη πια ιδεολογική και πολιτική προσέγγιση των δύο πόλων του νέου  διχασμού, στα δύο άκρα της κοινής ιδεολογικής τους πλατφόρμας.

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Αντώνης Σαμαράς: από την αντιμνημονιακή ρητορεία στην υποταγή


Αν σήμερα όλοι συζητάμε για μια εικαζόμενη κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ, στην οποία επενδύουν και τα μεγάλα συμφέροντα της χώρας και προπαντός οι ξένοι προστάτες, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αυτή έχει ήδη πραγματοποιηθεί με πανηγυρικό τρόπο από τον κάποτε αντιμνημονιακό Αντώνη Σαμαρά και τη Ν.Δ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως, για ενάμισι τουλάχιστον χρόνο μετά την υπογραφή του μνημονίου, η Ν.Δ., υπό την ηγεσία του Σαμαρά, σε αντίθεση με την εξ αρχής μνημονιακή Ντόρα Μπακογιάννη, επένδυαν στο αντιμνημονιακό αίσθημα των Ελλήνων, και κάποιοι σύμβουλοι του Σαμαρά παρήλαυναν ακόμα και από τις διαδηλώσεις των Αγανακτισμένων.

21ος ΑΙΩΝ: Οι μεταπράτες (του Χρήστου Χαρίτου)


Μεταπράτη στήν οικονομία ονομάζουμε τόν διαμεσολαβη­τή σέ μια συναλλαγή, στήν πώ­ληση ενός εμπορεύματος και γενικά στήν παραγωγική διαδι­κασία.
Στον Πολιτισμό, ό Κωνστα­ντίνος Καραβίδας, θεμελιωτής μαζί με τόν "Ιωνα Δραγούμη της Ελληνικής Κοινοτικής Σκέ­ψεως και ιδρυτής τής Αγροτι­κής Τραπέζης, άπεκαλοΰσε τούς φιλελευθέρους και τους Σοσιαλιστές ως «μεταπράτες ξένης σοφίας στήν Ελλάδα».
Στήν πολιτική, μεταπράτες είναι όλοι αυτοί πού εκπροσω­πούν ξένα συμφέροντα στο Ελ­ληνικό έδαφος. Είναι ό «γερμανόφιλος» Σημίτης, ό «αμερι­κανόφιλος» Αρσένης, ό «γερ­μανό - αμερικανόφιλος» Έβερτ. Γνήσιοι εκφραστές - από­γονοι ενός Τσαλδάρη, Τσουδεροΰ, Καραμανλή, Παπανδρέου.
Ό μεταπράτης λοιπόν δέν είναι Δημιουργός. Είναι αντι­πρόσωπος ξένων υλικών - ιδε­ολογικών συμφερόντων στήν Ελλάδα. Ή ιστορία ξεκινάει άπό πολύ παλαιά, μετά τήν ε­θνεγερσία ό Ελληνικός Κοινο­βουλευτισμός μετουσιώθηκε στο Αγγλικό, Γαλλικό, Ρωσικό κόμμα. Ουδείς σκέφτηκε νά ι­δρύσει Ελληνικό κόμμα! Αυτά τά κόμματα αγωνίσθηκαν νά ε­πιβάλλουν τά συμφέροντα της Αγγλίας, Γαλλίας, Ρωσίας στήν Ελλάδα. Ή πρώτη ένδοξη «Ελληνική» μεταπρατική πολι­τικών τάξη, είχε μόλις ιδρυθεί.

Η Θέση του Εθνικού Μετώπου για τις επιθέσεις κερδοσκοπίας

Η Θέση του Εθνικού Μετώπου για τις επιθέσεις κερδοσκοπίας εναντίον της Ελλάδας.
Το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ καταγγέλλει τις κερδοσκοπικές επιθέσεις όσο και τις γενικότερες επιθέσεις λάσπης που έχουν διατυπωθεί σε βάρος της Ελλάδας με αφορμή της επικείμενες βουλευτικές εκλογές.
Τα αλλεπάλληλα προσβλητικά δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου δεν δημιουργούν μονάχα ένα αρνητικό κλίμα για την χώρα μας, αλλά και ένα

Σρεμπρένιτσα, μία παγίδα για τους Σέρβους

Το Σάββατο 17 Ιανουαρίου, στις 8 μ.μ.
στον πολυχώρο «Δεσμοί Ελλήνων» στη Θεσσαλονίκη
Πασαλίδη 29, Κάτω Τούμπα, περιοχή αγ. Φανουρίου,
θα πραγματοποιηθεί ομιλία από τον πρώην μαχητή στη Βοσνία, στο πλευρό των Σέρβων, Κυριάκο Καθάριο, με τίτλο: «Σρεμπρένιτσα, μία παγίδα για τους Σέρβους».
Θα προβληθεί πλούσιο οπτικό υλικό και θα ακολουθήσει συζήτηση.
Συντονίζει ο στρατιωτικός ε.α. Δημήτριος Βαλασίδης.

Είσοδος ελεύθερη.

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

21ος ΑΙΩΝ: Γ. Σαγιάς: Δεν Ερχόμαστε. Είμαστε ήδη ΕΔΩ !


Ο κόσμος ρωτάει: Είναι οι Εθνικιστές δημοκράτες;
Oι εθνικιστές πιστεύ­ουν ότι καλό θα ήταν να υπάρχουν ίσες ευκαιρίες και ίδιες προϋποθέσεις εξέλιξης.
Οι Εθνικιστές πιστεύ­ουν στην αξιοκρατία, την κοινωνική δικαιοσύνη, στην αγάπη προς τον συνάνθρωπο. Γιατί γνωρίζουν ότι κληρο­νομικότητα και περιβάλλον αλληλοεπηρρεάζουν την προ­σωπικότητα του ανθρώπου και γιατί γνωρίζουν ότι η ισότητα στην αφετηρία δεν αφαιρεί τη δυνατότητα της διαφορο­ποίησης της κάθε προσω­πικότητας, βάσει όσων κου­βαλά  ο καθένας μέσα του αλλά και όσων διαμορφώνει στην πορεία του.
Ol Εθνικιστές ξέρουν ότι αυτό που σήμερα ο κόσμος λέει "Δημοκρατία" είναι απάτη.

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Αποσύρεται το βιβλίο Ιστορίας Τέχνης Γ΄Λυκείου προεκλογικά από του χρόνου!


Μετά τον σάλο που προκάλεσαν οι δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο, μεταξύ αυτών και η δική μας εχθές με τίτλο "Τι να σου κάνει ο Κλούνει όταν έχεις πρωθυπουργό τον Λόρδο Έλγιν" ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος  αποφάσισε να αποσύρει στα λόγια και  φυσικά λόγω προεκλογικής περιόδου το απαράδεκτο βιβλίο Ιστορίας Τέχνης της Γ Λυκείου που μαθαίνει στα Ελληνόπουλα ότι ο απατεώνας λωποδύτης  Άγγλος Λόρδος Έλγιν ήταν ένας απλός μεταφορέας αρχαιοτήτων και πως η κλοπή των μαρμάρων του Παρθενώνα μεταφορά και όχι κλοπή.
Βγήκε λοιπόν ο δημοκράτης Λοβέρδος και χαρακτήρισε «Τερατώδη»  την διατύπωση περί «μεταφοράς» των Γλυπτών του Παρθενώνα από τον Έλγιν. Επίσης
με ανάρτησή του στο Facebook ενημερώνει επίσης ότι έχει δώσει σχετική οδηγία στην αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας ώστε οι εκπαιδευτικοί να κάνουν την απαραίτητη

Μήπως δεν είμαστε Τούρκοι αλλά Ρωμιοί ή Αρμένιοι;


Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε στην Τουρκία ένα άρθρο του γνωστού και επώνυμου Τούρκου αρθογράφου της τουρκικής εφημερίδας, Taraf, Ahmet Altan, επί τη ευκαιρία της δημόσιας συζήτησης που άνοιξε τελευταία ο ίδιος ο Ταγΐπ Ερντογάν, για την μεγάλη τούρκο-οθωμανική ιστορική κληρονομιά. Σε αυτό το άρθρο ο Altan ομολογεί δημόσια ότι οι Τούρκοι δεν… είναι Τούρκοι, αλλά έχουν κοινή ελληνική και αρμενική καταγωγή. Ο Altan, αφού επικρίνει έντονα όλες τις δηλώσεις που έχουν γίνει τελευταία από διάφορους Τούρκους πολιτικούς ότι θα πρέπει οι Τούρκοι να επιστέψουν στην μεγαλόπρεπη οθωμανική τους κληρονομιά και αφού τις χαρακτηρίζει… «προγονικές παλάβρες», (Ecdadımız palavraları), δηλώνει με ξεκάθαρο τρόπο ότι οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας δεν έχουν καμία σχέση με τα τουρκικά φύλα που είχαν έρθει στη περιοχή από τον δέκατο και ενδέκατο αιώνα και μετά.

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ φέρνει τον ΣΥΡΙΖΑ (του Νίκου Τζιόπα)



«Άν υπάρχουν οι Σοσιαλιστές, υπάρχω όμως κι εγώ. Έχουμε ίσα δικαιώματα να ζήσουμε κι όποιος νικήσει.»
ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
10 Άρθρα στο ΝΟΥΜΑ (9. Κοινωνισμός και κοινωνιολογία, 1908) 
Κατά τη διάρκεια της Μεταπολιτευτικής περιόδου, οι αριστερές ιδέες κυριάρχησαν ιδεολογικά στην ελληνική κοινωνία.  Κι αυτό γιατί απέναντί της βρέθηκε μια άτολμη- και ανίκανη να εκπροσωπήσει τους εθνικά σκεπτόμενους Έλληνες- δεξιά. Αυτό είναι μια πραγματικότητα, η οποία μάλιστα έχει επιβεβαιωθεί κι από πολλά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας η οποία διατείνεται (και μόνο) ότι εκπροσωπεί τους εθνικά σκεπτόμενους Έλληνες. 
Πέρα όμως από την ατολμία και τις συνεχείς γονυκλισίες στην αριστερή ιδεολογική επέλαση μεταπολιτευτικά, η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έχει πάει ακόμη ένα βήμα παραπέρα έχοντας  χάσει οποιαδήποτε σύνδεση με τον ιδεολογικό μανδύα ακόμη και των ψηφοφόρων της, μια και η πολιτική της όλα αυτά τα χρόνια καμία σχέση δεν έχει με οτιδήποτε «πατριωτικό» ή «εθνικό»: 

«Καλά να πάθετε» ή «είχε δίκιο ο Αρβανίτης που είπε τον πρωθυπουργό μα@άκα»;



Άρθρο του Πολύδωρου Ιππ. Δάκογλου

Η ιστορία είναι γνωστή. Ένας, χαϊδεμένος από το κόμμα και τις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας, μεγαλοδημοσιογράφος και μέχρι πρότινος κρατικοδίαιτος παρουσιαστής της ΕΡΤείπε τον πρωθυπουργό «μα@άκα», σε δημόσια εκδήλωση και παρουσία ραδιοφώνων και τηλεοράσεων που έκαναν απ’ ευθείας μετάδοση.
Φυσικά και έγινε χαμός. Ακόμη πιο φυσικά, η Νέα Δημοκρατία ζήτησε από τα κόμματα να αποδοκιμάσουν την δημοσιογραφική αλητεία του ευεργετηθέντος και… όπως ήταν αναμενόμενο,πλην του ΠΑΣΟΚ, όλοι οι άλλοι δια της σιωπής τους επιβεβαίωσαν την συμφωνία τους με τον αριστερούλη δημοσιογράφο που, συμπτωματικά, είναι και διευθυντής στο ραδιόφωνο του ΣΥΡΙΖΑ.
Ανεξαρτήτως της προσωπικής σας γνώμης για τον Αντώνη Σαμαρά (που κατά τη γνώμη μου είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από μα@άκας), θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι τέτοιου είδους εκφράσεις δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται, δημοσίως, και να αποδίδονται ως χαρακτηρισμοί προς ένα πρωθυπουργό.

Τι να σου κάνει ο Κλούνει όταν έχεις πρωθυπουργό τον Λόρδο Έλγιν..


Το Βιβλίο Ιστορίας της Τέχνης της Γ’ τάξης ΓΕΛ εκθειάζει την “μεταφορά” των Μαρμάρων του Παρθενώνα 
Με την φράση “Όμως με την μεταφορά των μαρμάρων του Παρθενώνα στην Αγγλία από το Λόρδο Έλγιν, το 1806, για πρώτη φορά οι καλλιτέχνες των Ευρωπαϊκών Χωρών μπόρεσαν να δουν και να θαυμάσουν από κοντά έργα της ακμής της Ελληνικής γλυπτικής” το βιβλίο Ιστορία της Τέχνης υποβιβάζει την κλοπή των αρχαιοτήτων της Ακρόπολης σε μία απλή μεταφορά. Με αυτή την πολιτική θέλουμε να διεκδικήσουμε την επιστροφή των έργων; Θαυμάστε τι αναφέρει το βιβλίο στην σελίδα 190 με επικεφαλίδα ΓΛΥΠΤΙΚΗ.
Με το δίκιο τους αναρωτιούνται οι καθηγητές αν θα πρέπει να διδάξουν αυτό το κείμενο στα παιδιά ή να τα ενημερώσουν πως τα μάρμαρα που εκθέτει το Βρετανικό μουσείο είναι προϊόν κλοπής και βάναυσης μεταχείρισης. Γιατί οι συγγραφείς του βιβλίου δεν αναφέρουν την λέξη ΚΛΟΠΗ στο βιβλίο αντί της λέξης ΜΕΤΑΦΟΡΑ; Τι θα κάνει το Υπουργείο προκειμένου να αποκαταστήσει την αλήθεια ώστε τα παιδιά να μην μαθαίνουν ότι ο Έλγιν ήταν ένας απλός “μεταφορέας”

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

CNN: Έρχονται...



Το CNN το μεγαλύτερο 24ωρο ειδησεογραφικό δίκτυο με πάνω από 1,5
δισεκατομμύριο τηλεθεατές σε περισσότερες από 212 χώρες με αφορμή το νέο ισλαμιστικό χτύπημα στο Charlie στην Γαλλία έκανε την πρόβλεψή του...Εμείς τι να προσθέσουμε. Έφτασε η ώρα του Εθνικισμού σε όλη την Ευρώπη που μόλις αρχίσει το "ξήλωμα του πουλόβερ" κατά τις δηλώσεις Λεπέν, δεν θα έχει σταματημό μέχρι να γκρεμιστεί το νεοταξικό κατασκεύασμα. Γράφει λοιπόν το CNN:

Tα «αδιέξoδα» της Δημoκρατίαs (τoυ Κώστα Καρδαρά)


Γράφει ο Κώστας Καρδαράς
Οι εκλογές αυτές, (που για την πρόωρη προκήρυξή τους συνήργησε ομότιμα ο αμοραλισμός όλων των πρωταγωνιστών του πολιτικού προσκηνίου που ανενδοίαστα χρησιμοποίησαν σαν μοχλό πίεσης και εφαλτήριο τον κορυφαίο θεσμό του συστήματος που υποτίθεται πιστεύουν και υπερασπίζονται), έχουν κάποια χαρακτηριστικά που αξίζει να σημειωθούν:
1.Συναίνεση στον βιασμό της χώρας: Επιχειρείται (απίθανο σενάριο βεβαίως) η ανανέωση της «εντολής» στους υπηρέτες των τοκογλύφων, στο δικομματικό έκτρωμα που τήρησε με ευλάβεια τους μνημονιακούς όρους και εντολές, ώστε να ανακοπεί η πτώση στο δημοσκοπικό βάραθρο που το οδήγησε η «πολιτική» «του».

Πολυπολιτισμός; Μας τελείωσε!


Οι άνθρωποι, ως μεμονωμένα πρόσωπα ή ως οργανωμένα σύνολα, καλούνται συχνά να απαντήσουν σε διάφορες προκλήσεις και διλήμματα που τίθενται ενώπιόν τους από τη συγκυρία. Οταν αποφεύγουν να απαντήσουν οι ίδιοι, τότε απαντά η ζωή για λογαριασμό τους και όσα λέει δεν αρέσουν καθόλου στους στρουθοκαμηλίζοντες φυγόπονους.

Η ίδια η ζωή ανάλαβε για λογαριασμό του παρακμάζοντος δυτικού πολιτισμού να απαντήσει στα ερωτήματα αν είναι εφικτή η ένταξη, η ενσωμάτωση ή η αφομοίωση τόσων πολλών αλλογενών και αλλοθρήσκων εντός των κοινωνιών της χριστιανικής Ευρώπης και αν είναι επιτυχές το πείραμα του «πολυπολιτισμού» που εμπνεύστηκαν οι νεομαρξιστές της Σχολής της Φρανκφούρτης και ξεκίνησαν να εφαρμόζουν με σχεδόν... θρησκευτικό ζήλο οι σκληροπυρηνικοί «δημοκρατικοί» των ΗΠΑ.

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜOΣ


Με το θέμα Ελληνισμός: Η ιστορική του αποστολή που αναρτήσαμε στον Κοινό Παρονομαστή ολοκληρώθηκε η παρουσίαση των έξι ιδεολογικών θεμάτων όπως προέκυψαν μέσα από τις εισηγήσεις της ιδεολογικής συνδιασκέψεως την περίοδο της ΕΝΕΠ και τα οποία ιδεολογικά θέματα έδωσαν ιδεολογικό περιεχόμενο και αγωνιστική κατεύθυνση σε χιλιάδες νέους εκείνης της εποχής.
Από σήμερα συνεχίζουμε την ανάρτηση ιδεολογικών θεμάτων από την περίοδο της ακμής του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος –ΕΝΕΚ που ήταν η συνέχεια της ΕΝΕΠ, με οκτώ θέματα τα οποία επεξεργάστηκε η διεύθυνση ιδεολογίας του Κινήματος με συντονίστρια τότε την συν. Αλεξάνδρα Γκίνη κατά τα έτη 1982-1983 και τα οποία δημοσιεύθηκαν στα