Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2015

Εορτασμός της 101ης επετείου της Αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Βορειοηπειρωτών, σας προσκαλεί να παραστείτε στην πανηγυρική Δοξολογία που τελεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου Καρύτση, πλατεία Καρύτση Αθήνα, την Κυριακή 15η Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 11.00 π.μ. επί τη 101η επετείω της ανακηρύξεως της Ανεξαρτησίας της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου. Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου. Η παρουσία σας μάς τιμά ιδιαίτερα
Με τιμή,


Το Δ.Σ. του Συλλόγου Βορειοηπειρωτών

Φτάνει πια η κοροϊδία κ. Τσίπρα..


ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙ.
ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ‏
Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Γνωρίζω πως  σε αυτήν την χώρα, υπάρχουν τεράστια αποθέματα  λογικής σκέψης, ήθους, αλλά και σοβαρότητας. Η επιθυμία όλων λοιπόν, είναι να δούμε και τους πολιτικούς μας κάποια στιγμή, να επιδεικνύουν πολιτικό ήθος, πολιτική σοβαρότητα και λογική σκέψη.
H απουσία βέβαια αυτών των στοιχείων μας οδήγησε με τις προηγούμενες κυβερνήσεις σε καχυποψία, για να μην αναφέρω κάτι βαρύτερο.  Αλλά δυστυχώς αυτό το μεγάλο έλλειμμα σοβαρότητας και λογικής που παρουσιάζει και η νέα κυβέρνηση απο πολύ νωρίς, μας οδηγεί στην ίδια καχυποψία, για να μην πω κάτι βαρύτερο. Και θα το εξηγήσουμε.
 ΤΑ “ΣΗΜΑΔΙΑ” ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2015

Η αρχαιότερη στον κόσμο ταφή εναγκαλισμού άνδρα και γυναίκας στον Διρό


Μια διπλή αδιατάρακτη ταφή νεαρών ενηλίκων, άνδρα και γυναίκας, σε στάση εναγκαλισμού, καθώς και μια δεύτερη διπλή αδιατάρακτη ταφή νεαρών ενηλίκων, άνδρα και γυναίκας, σε εξαιρετικά συνεσταλμένη στάση σε συνάφεια με σπασμένες αιχμές βελών, αποτελούν δύο από τα σημαντικότερα ευρήματα της ανασκαφής στη θέση «Ξαγκουνάκι» στον περιβάλλοντα χώρο του σπηλαίου Αλεπότρυπα, που εντάσσεται στο πενταετές Ανασκαφικό και Μελετητικό έργο Διρού.
Σύμφωνα με το υπουργείο Πολιτισμού, που έκανε τη σχετική ανακοίνωση, οι ταυτόχρονες διπλές ταφές δεν είναι συχνό φαινόμενο και πολύ περισσότερο συχνό αρχαιολογικό εύρημα. Επιπλέον οι διπλές ταφές σε στάση εναγκαλισμού είναι εξαιρετικά σπάνιες και αυτή του Διρού αποτελεί μια από τις αρχαιότερες του κόσμου, αν όχι την αρχαιότερη, μέχρι σήμερα.

Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015

Έτσι τίμησαν οι Εθνικιστές την νίκη των Ελλήνων επί των κομμουνιστών στην Φλώρινα - ΕΝΕΚ Αγωνιστικό Ημερολόγιο

Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΕΚ ΣΤΑ ΕΤΗ 1982 & 1983


Τα κείμενα που ακολουθούν κατά κανόνα είχαν δημοσιευθεί στην εφημερίδα ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ και αποτελούν μικρό τμήμα από το ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ του ΕΝΕΚ το οποίο επιμελούμαι. Σαφώς και υπάρχουν κάποιες προσθήκες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τους έχω δώσει την τελική μορφή που θα ήθελα. Ωστόσο τα παραδίδω στον ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ ως έχουν, επιφυλασσόμενος για την τελική επιμέλεια.

Πρόκειται για εκδηλώσεις που έγιναν από το ΕΝΕΚ, κατά μήνα Φεβρουάριο στην Φλώρινα, κατά τα έτη 1982 και 1983, στις οποίες πρωταγωνιστικό ρόλο διεδραμάτισε ο συν. Ηλίας Ρασάϊκος στην

Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2015

Ελληνική Πρωτοπορία


γράφει ο Γιάννης Κουριαννίδης
Τα τελευταία πέντε «μνημονιακά» έτη, οι λαοί όλων των χωρών που επλήγησαν από τον τοκογλυφικό επεκτατισμό της Γερμα­νίας, ιδίως αυτών του ευρωπαϊκού νότου, έστρεφαν συχνά το βλέμμα τους προς την Ελλάδα Η χώρα μας είχε γίνει το πειραματόζωο σε ένα πιλοτικό πεί­ραμα ποδηγετήσεως των αντιδράσεων και πνευ­ματικού ευνουχισμού. Τα ευρωπαϊκά έθνη θεω­ρούσαν λογικό στη γη όπου ο Πολιτισμός και η Ελευθερία γνώρισαν τον απόλυτο θρίαμβο τους, το ιστορικό έθνος των Ελλήνων να αντιδράσει. Να γίνει και πάλι παράδειγμα προς μίμηση και θαυ­μασμό.
Η αλήθεια είναι πως εδώ και πολλές δεκαετίες οι 'Έλληνες ακολουθούν τα χνάρια των υπολοίπων χωρών της Ευρώπης. Τόσο στον πολιτικό όσο και στον κοινωνικό και στον οικονομικό τομέα, στην πατρίδα μας δημιουργούνται κακέκτυπα εισαγόμενων προτύπων, ξένων προς την ελληνική αι­σθητική και κοσμοαντίληψη.

Το θέατρο των μίμων από την αρχαιότητα έως τις μέρες μας

Το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015, στις 8 μ.μ.,
στον πολυχώρο «Δεσμοί Ελλήνων» (Πασαλίδη 29, Κ. Τούμπα, Θεσσαλονίκη)
ο ηθοποιός Δημήτριος Αραμπατζόγλου θα ομιλήσει με θέμα
«Το θέατρο των μίμων από την αρχαιότητα έως τις μέρες μας».
Πρόκειται ουσιαστικά για μία ομιλία - παράσταση, που θα μαγέψει όσους την παρακολουθήσουν.
Στο τελευταίο μέρος της εκδηλώσεως

Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015

Τι κοινό μπορεί να έχει ο Αλέξης Τσίπρας με τους Εθνικιστές του ΕΝΕΚ;


Γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου
Είμαι βέβαιος πως όλοι ακούσατε ή διαβάσατε τις προγραμματικές δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα, με βάση τις οποίες ζήτησε την εμπιστοσύνη της Βουλής.
Απομονώνω τρεις φράσεις από τον επίλογό του. Φράσεις που πριν τις διατυπώσει, «τσάκισε» η φωνή του.
… «Σε αυτόν τον λαό αξίζει μόνο σεβασμός. Του αξίζει να περπατά περήφανος, του αξίζει να ζει με αξιοπρέπεια».
… «Στην τιμή, στην ιστορία και τον πολιτισμό που κουβαλά αυτός ο λαός στις αποσκευές του, εμείς μόνο η θέλησή του μπορούμε να είμαστε. Για αυτό και δεν πρόκειται να διαπραγματευτούμε την ιστορία μας. Για αυτό και δεν πρόκειται να διαπραγματευτούμε την αξιοπρέπεια του λαού. Αυτά είναι ιερές και αδιαπραγμάτευτες αξίες»
…«Είμαστε σάρκα από την σάρκα αυτού του λαού, ερχόμαστε μέσα από τις σελίδες της ιστορίας αυτού του λαού. Aυτόν τον λαό θα υπηρετήσουμε».
Τις άκουγα και τις ξανάκουγα, τις διάβαζα και τις ξαναδιάβαζα και στο μυαλό μου έρχονταν εικόνες από το παρελθόν.

ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Το Άρθρο 28 του Συντάγματος επιτρέπει την παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας


Με περίσσιο θράσος, ο βουλευτής της ΝΔ, υπεραμύνθηκε της πολιτικής της προηγούμενης κυβέρνησης.
Αμέσως μετά την ομιλία του υπουργού Οικονομίας Γιάννη Βαρουφάκη το λόγο ζήτησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Ιδιαίτερη εντύπωση στις δηλώσεις του προκάλεσε η αναφορά του στο Άρθρο 28 του Συντάγματος.
Ο κ. Μητσοτάκης κάνοντας ευθεία αναφορά στην τελευταία φράση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα όπου είπε:
“Είμαστε κάθε λέξη από το Σύνταγμα αυτής της χώρας. Σε αυτό το Σύνταγμα ορκιστήκαμε, αυτό θα υπηρετήσουμε” σημείωσε ότι το Άρθρο 28 του Συντάγματος επιτρέπει την παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας εφόσον αυτό επιβάλλει το εθνικό συμφέρον. Σύμφωνα με αυτή την αναφορά του, οι Συμβάσεις που υπέγραψαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις ήταν μέσα στα Συνταγματικά όρια και ο έλεγχος που ασκούν οι δανειστές πάνω στη δημοκρατική λειτουργία της χώρας είναι νόμιμος και συνταγματικά κατοχυρωμένος.

Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2015

Μεταναστευτικό – Ιθαγένεια - Υπηκοότητα


Άρθρο του Μάριου Γεωργίου*
    Πριν ξεκινήσω το άρθρο μου θα ήθελα να κάνω κάποιες απαραίτητες διευκρινίσεις με σκοπό την αποφυγή παρεξηγήσεων αλλά και τη διευκόλυνση της ανάγνωσης του. Θα δώσω δύο όρους και το περιεχόμενο που δίνω σε αυτούς.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ : Εν αντιθέσει με το σύστημα που φιλελευθερισμό ονομάζει τον καπιταλισμό, εγώ φιλελευθερισμό ονομάζω την ιδεολογία που βασίζεται σε δύο ελευθερίες. Τις συλλογικές (π.χ. εθνική ελευθερία) και τις ατομικές ελευθερίες. Αρνούμαι να αποδεχτώ τον καπιταλισμό ως φιλελευθερισμό υπό την έννοια ότι ο καπιταλισμός δεν είναι μια ελεύθερη αγορά, αλλά μια αγορά που ελέγχει την πολιτική, μία οικονομία που συνθλίβει την πολιτική, μία αγορά που ορίζει κάθε κίνησή σου και σου στενεύει την αληθινή ελευθερία. Επίσης ο καπιταλισμός είναι ένα μοντέλο ψευδεπίγραφης ελευθερίας. Σου παρέχει μια ελεγχόμενη ελευθερία και μια ελεγχόμενη «ελεύθερη» αγορά. Ως εκ τούτου φιλελεύθερος είναι ο αληθινός φίλος της ελευθερίας και όχι ο δεξιός ή κεντρώος οπαδός του καπιταλισμού.

Η Επανάσταση του 1878 και η μάχη της Σέκλιζας: Επίκαιρο μήνυμα ελπίδας και Αγώνα


Οι αρχηγοί της Επαναστάσεως του 1878:
Επάνω: Δημ. Σούτσος –Δημ. Τερτίπης
Κάτω: Γεώργιος Λάιος –Κωνσταντίνος Ισχόμαχος
«Η Ρωμιοσύνη εν να χαθεί, όντας ο κόσμος λείψει»
Βάσσος Μιχαηλίδης
Εθνικός ποιητής της Κύπρου
Εθελοντής πολεμιστής του 1878 στη Θεσσαλία

Από τις 9 μέχρι τις 11 Φεβρουαρίου 1878, διεξήχθη στην περιοχή μας μία από τις σημαντικότερες μάχες της Επαναστάσεως του 1978: Η μάχη της Σέκλιζας.
Με αφορμή τον Ρωσσοτουρκικό Πόλεμο (1877-78) και περί το τέλος του, για την αποτροπή της διαφαινόμενης δυσμενούς για την Ελλάδα Συνθήκης του Αγίου Στεφάνου, Ελληνικός στρατός πέρασε τα σύνορα και μπήκε στο τουρκικό έδαφος και ταυτόχρονα με άμεση ενεργοποίηση των ήδη έτοιμων ντόπιων οπλαρχηγών, εξερράγησαν επαναστατικές εστίες στις σκλαβωμένες περιοχές: στον Όλυμπο, την Μακεδονία, την Ήπειρο, την Κρήτη και την Θεσσαλία (Πήλιο και Δυτική Θεσσαλία). Σύντομα υπό την πίεση των «μεγάλων δυνάμεων» η τότε Κυβέρνηση Κουμουνδούρου, τα ανακάλεσε τα στρατιωτικά σώματα και διέκοψε κάθε βοήθεια προς τους επαναστάτες.

Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2015

Τι είναι οι ΜΟΜΑ που ανασυγκροτεί ο Π. Καμμένος – Η ιστορία, η προσφορά τους και ο λόγος που καταργήθηκαν


Την επανασύσταση των ΜΟΜΑ (Μικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκροτήσεως) ανακοίνωσε από τον Έβρο ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, ο οποίος περιόδευσε στις πληγείσες περιοχές και ειδικότερα στα Λαγυνά και τον Πόρο. Ο κ. Καμμένος σε δηλώσεις του και απευθυνόμενος σε πολίτες τόνισε ότι ο στρατός θα βρίσκεται πάντα κοντά στις τοπικές κοινωνίες και θα προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια όταν και όποτε χρειαστεί. Επίσης, υπογράμμισε ότι οι επόμενες ΕΣΟ των στρατιωτών που θα κληθούν να εκπληρώσουν τη στρατιωτική τους θητεία θα υπηρετούν ένα διάστημα και στον Έβρο.... Βέβαια από τα λόγια ως την πράξη υπάρχει συνήθως τεράστια απόσταση..Μένει να δούμε αν όντως θα προχωρήσει στην υλοποίηση των υποσχέσεων του κάτι το οποίο ευχόμαστε. Έχει ήδη αρχίσει και μαζεύεται λίστα...

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ


Ό όρος «κράτος» εμφανίζεται πρώτη φορά συνειδητά μέσα στον «Ηγεμόνα» του Μακιαβέλι στήν προσπάθεια του Ιταλού φιλοσόφου νά περιγράψει την αντίληψη του γιά την πολιτική. Έτσι δίνει στο κράτος τήν έννοια της κυριαρχίας πού πηγάζει άπό την άσκηση της πολιτικής εξουσίας.
‘Ο Ελληνικός όρος *κράτος» καίτοι δέν εμφανίζεται στην επίσημη ορολογία της κλασσικής αρχαιότητος, αποδίδεται ώς έννοια άπό τό ρήμα «κρατέειν» και ταυτίζεται μέ τό λατινικό status, πού σημαίνει τήν κατάσταση στην οποία ευρίσκεται ενα άτομο ή μία κοινωνική ομάδα.
Ή απόδοση τής εννοίας τού κράτους, δόθηκε άπό τούς διαφόρους μελετητές μέ τρόπο ανάλογο τής προσωπικής τους αντιλήψεως γεγονός, πού οδήγησε σε ποικιλόμορφους ορισμούς και αναπτύξεις. Χαρακτηριστικά, έχουμε τό παραδοσιακό κράτος τού Βέμπερ, Όπου πρωτεύοντα ρόλο έχουν ή συγκεντρωτική εξουσία και τό ενιαίο εδαφικό πλαίσιο και τό εδαφικό κράτος, που ή διαμόρφωση ενός ενιαίου πολιτικού χώρου γίνεται ανεξάρτητα άπό οποιονδήποτε φο­ρέα τής εξουσίας. Επίσης παρουσιάζεται ή ταύτιση τού κράτους με την κυβερνητική μηχανή, ή δημιουργία του άπό τήν σχέση κυβερνών­των και κυβερνωμένων, ή εξομοίωση του μέ τά γένη και τις φυλές» ή απόδοση του ώς ιστορική έννοια.