Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2015

Άδωνις Γεωργιάδης: Συγνώμη σε όλα!


του Σπύρου Παπαδόπουλου
Πιο πολλά ήταν τα συγνώμη που ζήτησε απ’ όσα στο σύνολο είπε στις δυο ώρες συνέντευξη που έδωσε στο κανάλι Σταρ την Δευτέρα το βράδυ 5/10 ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Έσκυψε και προσκύνησε με ευλάβεια το άστρο του Δαυίδ για ότι αντισημιτικά είχε εκστομίσει τα προηγούμενα χρόνια της .. «άγνοιας» και της «αθωότητας!»
-Σαράντα  δυο χρονών «παιδί»!
Άδειασε τον επί πολλά χρόνια φίλο και εκδοτικό συνεργάτη του Κων/νο Πλεύρη μετανιώνοντας για την παρουσίαση του βιβλίου του για τους εβραίους, για το οποίο ο Κ. Πλεύρης μηνύθηκε από το Κ.Ι.Σ. δικάστηκε και αθωώθηκε!
-«Έγλειψε» όσο δεν πήγαινε άλλο τον..Καραμανλισμό και θεοποίησε τον Κώστα Καραμανλή τον οποίο είπε τον ..αγαπάνε όλοι!!
-Αρνήθηκε ότι ποτέ στράφηκε με υβριστικά ή περιφρονητικά σχόλια (δημοσίως) κατά της Ν.Δ. του Σαμαρά κ.ο.κ. και όλα αυτά ήταν αποτέλεσμα συκοφαντιών και μονταζιέρας!

Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου 2015

Η παράνοια της προπαγάνδας υπέρ του "πλαστικού" χρήματος της κατάργησης των μετρητών και της ελευθερίας των πολιτών


του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Μια αληθινή παράνοια επικρατεί τον τελευταίο καιρό στην μαζική ενημέρωση όπου όλα τα κανάλια εν χορώ προσπαθούν να πείσουν τον Έλληνα να καταργήσει τα μετρητά, και να χρησιμοποιεί πλαστικό χρήμα, βάζοντας έτσι από μόνος το κεφάλι του στην "γκιλοτίνα" του ολοκληρωτισμού που έρχεται.

Ήδη πολλοί συμπολίτες έχουν επηρεαστεί από την προπαγάνδα των ΜΜΕ και της κυβέρνησης και εκφράζουν θετική άποψη για το ζήτημα της κατάργησης των μετρητών χωρίς να έχουν σκεφτεί ποτέ τις συνέπειες τις οποίες όταν τις καταλάβουν θα είναι πλέον πολύ αργά, καθώς η πόρτα του "κελιού" της "αιώνιας ηλεκτρονικής φυλακής" θα έχει κλείσει και θα έχει πεταχτεί και το "κλειδί".

Στην Γη της Ιωνίας - του Γιάννη Παναγιωτακόπουλου


Ξύπνα ρε, φτάνουμε !  
Η φωνή του καμαρότου με πέταξε επάνω.
-  Εντάξει, του φώναξα και ανακάθησα στο κρεββάτι ζαλισμένος.
"Καλά ε, κοιμόμουνα άλλο ένα πεντάωρο άνετα σκέφτηκα και σηκώθηκα επάνω δημιουργώ­ντας μία ειρωνική αντίφαση μεταξύ σκέψης και πράξης. Περπάτησα ως τον νιπτήρα, άρχισα να ρίχνω νερό στο πρόσωπο μου και κοιτάχτηκα . στον καθρέφτη που επειγόντως ήθελε ένα γυάλισμα.
Ωστε λοιπόν φτάνουμε στο Τσεσμέ. "Κρίνες" όπως είναι η σωστή του ονομασία. Είχα μεγάλη επιθυμία αλλά και περιέργεια να δω από κοντά τις Kρίνες και να πατίσω τα αγιασμένα χώματα της Ιωνίας. Την τελευταία, μου την είχαν οξύνει οι ιστορίες που μου είχαν πει οι άλλοι ναυτικοί, είτε στην τραπεζαρία, είτε το βράδυ που καθόμασταν με τους μηχανικούς που ήταν να αλλάξουν βάρδια. Ο καπετάν Σωτήρης μου'λεγε για κάτι Τούρκους που είχανε καθήσει και του τραγουδάγανε Ελληνικά τραγούδια. Ο Μαρκόνης μου'λεγε για τα σπίτια και την αγορά. Κάποιος ναύτης μου λεγε για τον παραδοσιακό ρυθμό που βλέπεις μέσα στις γειτονιές και που έχει διατηρηθεί τόσα πολλά χρόνια -Τούτη η γη είναι ελληνική. Μόλις κατέβεις θα το καταλάβεις.

Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2015

Μορφές πολιτευμάτων - τά κόμματα


Συνεχίζοντας την ανάρτηση ιδεολογικών θεμάτων από το βιβλίο μας " η Ιδεολογία του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος -ΕΝΕΚ και που αποτέλεσαν μέρος από τα μαθήματα της έδρας της Ιδεολογίας της Σχολής Στελεχών (Σ.Σ.) του Κινήματος, περνάμε  στο δεύτερο μέρος του 8ου κεφαλαίου "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΟΛΟΓΙΑ" με τις Μορφές πολιτευμάτων: Τα κόμματα  Θα ακολουθήσουν γ)Γενική εισαγωγή πρακτικής εφαρμογής και δ) Το κυρίως θέμα: Η Ελληνική Εθνεγερσία 

Μορφές πολιτευμάτων: Τα κόμματα
Ή θεωρητική Πολιτειολογία έκτο; από το γενικό φαινόμενο του Κράτους στήν ιστορική του εξέλιξη, μελέτα και τις ειδικές μορφές, που λαμβάνει κάθε φορά σ’ αυτήν. Αυτές οί ειδικές μορφές στο σύ­νολο τους αποτελούν τήν έννοια του πολιτεύματος.
Πολίτευμα είναι εκείνο τό σύστημα μέ τό όποιο σχημα­τίζεται, οργανώνεται και ασκείται ή κρατική εξουσία.
Τό σύστημα μέ τό όποιο σχηματίζεται ή κρατική εξουσία αποτελεί εκείνο πού ονομάζεται μορφή του πολιτεύματος. Ένώ τό σύστημα σύμφωνα μέ τό όποιο ασκείται ή κρατική εξουσία αποτελεί τις οργα­νωτικές βάσεις του πολιτεύματος. Δύο, λοιπόν, είναι τά στοιχεία πού αποτελούν ενα πολίτευμα: ή μορφή του και οί οργανωτικές του τά­σεις.
Η μορφή ενός πολιτεύματος μελετάται ανάλογα μέ τό κριτήριο που τίθεται γιά τήν διάκριση του από άλλα πολιτεύματα. Ετσι μπορούν νά υπάρξουν διάφορα κριτήρια γιά τήν διάκριση των πολι­τευμάτων.

Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015

Ο Μπουτάρης συνεχίζει το ανθελληνικό έργο του


Πληροφορηθήκαμε πως η 1η Δημοτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης διοργανώνει πρόγραμμα ξεναγήσεων σε αρχαιολογικούς και ιστορικούς χώρους της πόλης, από το  Σάββατο 3 Οκτωβρίου, έως και το Δεκέμβριο του 2015.

Ἔργα Μπουτάρη στὴν «κατεχόμενη» Θεσσαλονίκη μας: Ρωμαϊκός περίπατος, βυζαντινός περίπατος, οθωμανικός περίπατος, εβραϊκός περίπατος. Προσέξτε πόσο ὕπουλα παραλληλίζεται ἡ πολιτισμική παρουσία καὶ δημιουργία τῶν Ἑλλήνων κατὰ τὴν περίοδο τῶν ρωμαϊκῶν καὶ βυζαντινῶν χρόνων, μὲ τὸν σκοταδισμὸ τῆς ὀθωμανικῆς κατοχῆς κατὰ τὴν ὁποία πάλευε νὰ ἐπιβιώσει. Ὁ περιπατητής, ὅπως εἶναι φυσικό, θὰ βλέπει κατὰ τὴν περιήγησή του μνημεῖα καὶ οἰκοδομικὰ κατάλοιπα μίας συγκεκριμένης ἐποχῆς, ἀλλὰ δὲν θὰ βλέπει τοὺς ἀνθρώπους ποὺ βρίσκονταν πίσω ἀπὸ αὐτά.