Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2016

Δυο δρόμοι υπάρχουν για να πορευτούμε!



γράφει ο Πολύδωρος Iπ. Δάκογλου
Ζούμε σε μια μεγαλειώδη εποχή. Σε μια εποχή όπου ένας πολιτιστικός κύκλος ολοκληρώθηκε και το σύστημα αξιών που καθιέρωσε, υποχωρεί. Ένας άλλος πολιτιστικός κύκλος αναδεικνύεται και ένα άλλο σύστημα αξιών επικρατεί.
Οι αξίες του Ηρωισμού, της ανάλωσης υπέρ του συνόλου, της λατρείας της φύσης, της αναγνώρισης του Έθνους, της προστασίας της διαφορετικότητας, της αλληλεγγύης και της υπερηφάνειας για τη ράτσα στην οποία ανήκεις, παρακμάζουν… ξεθωριάζουν… ωθούνται στο περιθώριο.
Στην θέση τους αναδεικνύονται οι «αξίες» του βολέματος, του ατομισμού, της εκμετάλλευσης της φύσης, της διεθνιστικής παγκοσμιοποίησης, της επιβολής της ομοιομορφίας, της κοινωνικής πολιτικής και της αποκοπής από την ρίζα τους των
λαών που έχουν να επιδείξουν ιστορία.

Ο Κοινός Παρονομαστής στα μπλόκα στις Αφίδνες - Όταν η αδικία γίνεται νόμος τότε η εξέγερση γίνεται Καθήκον


Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες και στον νομό Αττικής μετά τις Αφίδνες όπου οι φυτωριούχοι και ανθοπαραγωγοί βρίσκονται από το πρωί της Τρίτης 26/1 με επαναλαμβανόμενους αποκλεισμούς της Εθνικής Οδού στο ύψος των διοδίων, δυναμικά μπήκαν αυτήν την εβδομάδα και οι αγρότες και οι οινοπαραγωγοί της ευρύτερης περιοχής των Μεσογείων , με μπλόκα και αποκλεισμούς στις εισόδους προς Αττική οδό και το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος οι αγρότες από το Κορωπί Μαρκόπουλο Παιανία κλπ δείχνουν αποφασισμένοι και ανυποχώρητοι. Στις Αφίδνες εχθές βρέθηκε συνεργάτης του Κοινού Παρονομαστή και κατέγραψε στον φακό στιγμιότυπα από τον αποκλεισμό της Εθνικής Οδού.
Τα συνθήματα που κυριάρχησαν: Όταν η αδικία γίνεται νόμος τότε η εξέγερση γίνεται Καθήκον - Τα παιδιά μας θα μείνουν στην Ελλάδα Διώξτε τα δικά σας -

Η απάντηση του Ιωάννου Δούκα Βατάτζη προς τον Πάπα Γρηγόριο Θ´

Το Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016, στις 8 μ.μ.,
στον πολυχώρο «Δεσμοί Ελλήνων»
ο Αθανάσιος Παπατζίμας θα ομιλήσει με θέμα

Η επιστολή της Ρωμηοσύνης.
Η απάντηση του Ιωάννου Δούκα Βατάτζη προς τον Πάπα Γρηγόριο Θ´.

Η επιστολή μπορεί να εκληφθεί ως το μανιφέστο του Νέου Ελληνισμού, που διακηρύσσει παγκοσμίως τον ασίγαστο πόθο του για την απελευθέρωση του σκλαβωμένου εθνικού κέντρου και τον αγώνα των Ελλήνων για την διατήρηση της πολιτικής και πολιτιστικής κληρονομιάς τους, αρχαίας και μεσαιωνικής. Ταυτόχρονα, δείχνει ποια είναι η πρέπουσα απάντηση από πλευράς Ελληνισμού στις προσπάθειες προσέγγισης και στις αξιώσεις του παπισμού.
Το κείμενο δημοσιεύθηκε το πρώτον υπό του Ι. Σακελλίωνος, Ανέκδοτος επιστολή του αυτοκράτορος Ιωάννου Δούκα Βατάτση προς τον πάπα Γρηγόριον, Αθήναιον τ. 1 (1872), 372-378. Περιλαμβάνεται στο Α. Βακαλόπουλος, Πηγές της Ιστορίας του Νέου Ελληνισμού, Θεσσαλονίκη 1965, 50-52.
Διαβάζει ο Γιάννης Κουριαννίδης


Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Ψηφίδες από την Ιστορία του Κινήματος: Θάνος Καλαχάνης. Ο πρώτος απόφοιτος της Σχολής Στελεχών από την Πάτρα


Εκδρομή αναψυχής του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ στο Αυλάκι 1977
καλοκαίρι. Διακρίνονται από δεξιά: Α. Κυριακού έτοιμος
για βουτιά, Ευγ. Πρεβεζάνου, Δημήτρης Καλαχάνης
Χ. Κοντογιάννης Βιβή Μιχαήλ, Γ. Σχοινάς και
Σπ.Παπαδόπουλος (από το αρχείο του η φωτογραφία)   
γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου

Μέχρι πριν λίγα χρόνια, η συνήθης διαδικασία ήταν, τα παιδιά να βαδίζουν στα πολιτικά βήματα των γονέων. Με το Κίνημα συνέβαινε το αντίθετο. Τα νέα παιδιά, μέλη του Κινήματος, έφερναν κοντά μας τους γονείς τους, τους οποίους και καθοδηγούσαν στην συνέχεια, πολιτικά. 
Γενικότερα έφερναν  πολλούς συγγενείς τους. Αυτό έγινε και με τον Δημήτρη Καλαχάνη. Ένα Σάββατο, εμφανίσθηκε συνοδευόμενος από έναν ηλικιωμένο κύριο που τον έφερε να παρακολουθήσει την ΣΕΜ (Σχολή Εθνικής Μορφώσεως). Ήταν ο αγαπημένος του θείος, έμπορος φαρμάκων από την Πάτρα, στον οποίο ήθελε να δείξει ποιοι είμαστε και τι πιστεύουμε.

Η ΤΕΧΝΗ


Κέντρο και Άξων σκέψεως γιά τόν Εθνικι­στή είναι ό Άνθρωπος. "Οχι, όμως ΰπό οιαδήποτε σκοπιά ή σέ οποιαδήποτε έκδήλωσί του, αλλά στις ανώτερες δυνατές εκδηλώσεις του, στά ανώτερα δυνατά επίπεδα πού μπο­ρεί να κατακτήση. Πολλές Ιδεολογίες ισχυρί­ζονται ότι είναι ανθρωποκεντρικές, χωρίς όμως να προβάλλουν ένα αρχέτυπο άνθρω­που αξίου τού ανάματος του: Στρέφονται συ­νήθως γύρω άπά τήν λατρεία τού αδυνάτου τού άρρωστου, τοϋ δυσμόρφου. τοϋ περιθω­ριακού. Ιδίως τά κείμενα τού Εβραϊσμού μας δίδουν διαρκώς τά χαμηλά πρότυπο τοϋ δια­στρεβλωμένου διανοητικά ανθρώπου, είτε σαν εκδικητικού λεπρού στην προχριστιανι­κή εποχή, είτε σάν εκδικητικού επίσης, άλλ' αδυνάμου άτόμου, αργότερα, πού εναποθέτει τήν ελπίδα γιά έκδίκησι στον θεό, τοϋ οποίου αυτοαποκαλείται μάρτυς.

Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016

Ψηφίδες από την Ιστορία του Κινήματος: Πως εξελίχθηκε η επιχείρηση Μακρυγιάννη.



γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου

Το πρώτο μας πρωτοσέλιδο
Να θυμίσω την ατμόσφαιρα της εποχής. Ο ακροδεξιός και αντικομμουνιστής Κωνσταντίνος Καραμανλής, της περιόδου ΕΡΕ, είχε μεταμορφωθεί σε φιλοκομμουνιστή και αντιδεξιό πρωθυπουργό. Οι δεξιοί και αντικομουνιστές, τέως οπαδοί του, ένοιωθαν προδομένοι. Το ίδιο και οι βασιλόφρονες που είχαν συνειδητοποιήσει ότι τους είχε εξαπατήσει. Οι λεγόμενοι χουντικοί έψαχναν να βρουν τρόπο να του ανταποδώσουν την εξορία των ηγετών της 21ης Απριλίου και οι οικογένειες των θυμάτων της κομμουνιστικής ανταρσίας, αναζητούσαν χώρους και ευκαιρίες να θρηνήσουν για τους αδικοχαμένους συγγενείς και να καταραστούν όσους δικαίωσαν τους σφαγείς των.

ΖΕΙΣ.

42 χρόνια χωρίς τον Γεώργιο Γρίβα Διγενή 42 χρόνια χωρίς τον Μεγάλο Αρχηγό.
Στις 27 Ιανουαρίου έφυγε από την ζωή ο ηγέτης της ενόπλου αντίστασης της ΕΟΚΑ ενάντια στους Βρετανούς αποικιοκράτες και μεγάλος οραματιστής της Ένωσης της Κύπρου με την μητέρα Ελλάδα. Πολέμησε από τον Σαγγάριο στην Μικρασιατική εκστρατεία μέχρι το Βορειοηπειρωτικό έπος του 40 αλλά και χτύπησε ιδρύοντας την αντικομμουνιστική οργάνωση Χ τον ξενόφερτο κομμουνισμό.
Μια ζωή αγώνας μια ζωή ολόκληρη στην υπηρεσία του Έθνους.

Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016

Ψηφίδες από την Ιστορία του Κινήματος: Η πρώτη εμφάνιση στον εορτασμό της μάχης του Συντάγματος Μακρυγιάννη. Πως βγήκε το σύνθημα ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1944: «Θυμάσαι ή Κοιμάσαι».


το εξώφυλλο του περιοδικού ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ
τεύχος 5 Δεκέμβριος 1975
γράφει ο ιστορικός Αρχηγός του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος - ΕΝ.Ε.Κ. συν. Πολύδωρος Δάκογλου

Στην ερώτηση «αν τα στελέχη του Κινήματος ήταν Φιλόσοφοι που είχαν την δράση στο αίμα τους ή αγωνιστές που είχαν ροπή προς την φιλοσοφία», δεν μπορώ να απαντήσω. Μπορώ όμως να σας πω ότι «τα είχαμε και τα δύο, ανεπτυγμένα σε πολύ μεγάλο βαθμό». Παράλληλα με την θεωρητική και εικονική εκπαίδευση των μελών μας, υλοποιούσαμε σχεδιασμούς δράσης με συγκεκριμένους στρατηγικούς σκοπούς και προσεκτικά σταθμισμένη τακτική προσέγγιση.
Η θεωρία λέει ότι, όταν ένα καθεστώς καταρρέει συμπαρασύρει μαζί του και τους άξονες και τις αξίες επί των οποίων είχε στηριχτεί. Η κατάρρευση λοιπόν της στρατιωτικής κυβέρνησης και η παράδοση της διακυβέρνησης του τόπου, στους πολιτικούς της προαπριλιανής περιόδου, μοιραία θα επέφερε άνθιση των κομμουνιστικών απόψεων και ηθική απαξίωση των εθνικών ιδεωδών. (Ας μην ξεχνάμε ότι η 21η  Απριλίου

Η Ελληνική γή συνεχίζει και θα συνεχίζει να εκθέτει τους ανθέλληνες!


Μοναδικό αρχαιολογικό εύρημα στην Απτέρα Χανίων

Στο πλαίσιο συστηματικής ανασκαφικής έρευνας της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χανίων που διεξάγεται στον αρχαιολογικό χώρο της Απτέρας, υπό τη διεύθυνση της επίτιμης Αναπληρώτριας Προϊσταμένης Βάννας Νινιού-Κινδελή, με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κρήτης, ήρθε στο φως μοναδικό για τον τόπο εύρημα.

Υπό τη διεύθυνση της επίτιμης Αναπληρώτριας Προϊσταμένης Βάννας Νινιού-Κινδελή, με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κρήτης, ήρθε στο φως μοναδικό για τον τόπο εύρημα σε ανασκαφή όπως ανακοινώνει σήμερα το υπουργείο Πολιτισμού.

Πρόκειται για σύνταγμα γλυπτών, μικρού μεγέθους, της Αρτέμιδος και του Απόλλωνος (συνολικού ύψους με τη βάση περίπου 0,54μ., χωρίς τη βάση 0,35μ.). Η Άρτεμις, προστάτιδα θεά της Απτέρας, έχει κατασκευαστεί από χαλκό, ενώ ο αδελφός της Απόλλων από μάρμαρο. Η θεά, σε εξαιρετικά καλή κατάσταση διατήρησης, με τα άκρα της σωζόμενα εξολοκλήρου, στεκόταν σε περίτεχνη χάλκινη βάση σχήματος κιβωτιδίου. Αποδίδεται με τον κοντό ζωσμένο χιτώνα της, σε έντονο διασκελισμό, έτοιμη να τοξεύσει. Εντυπωσιακή είναι η διατήρηση του ένθετου λευκού υλικού που είχε χρησιμοποιηθεί για την απόδοση της ίριδας των ματιών της. 

Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2016

ΕΝ.Ε.Κ.- ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ


Τι ήταν το ΕΝ.Ε.Κ.;
Πότε και πως δημιουργήθηκε;
Ποια ήταν η πολιτική του φυσιογνωμία;
Ποιες οι οργανωτικές και ιδεολογικές του αρχές;…
Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που μας απευθύνουν συχνά οι νεότερες ηλικίες που επισκέπτονται την ηλεκτρονική μας σελίδα. Βεβαίως ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορικής διαδρομής του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ έχει ήδη καταχωρηθεί στον ΚΟΙΝΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ, που άλλωστε για τον σκοπό αυτό δημιουργήθηκε, ώστε να μπορούν οι νεώτερες γενιές να γνωρίσουν πως οργανώθηκε και πως αναπτύχθηκε το εθνικιστικό κίνημα στην Ελλάδα αμέσως μετά την μεταπολίτευση το 1974.
Μεταξύ πληθώρας θεμάτων που μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να βρει ανατρέχοντας στο υλικό που εδώ και τρία χρόνια αναρτούμε (ιδρυτικό  συνέδριο, ιδεολογία, πολιτικές θέσεις, αγωνιστικό ημερολόγιο, φωτογραφικό υλικό, εκπαίδευση κλπ) έχουμε αναρτήσει και το σύνολο των καταστατικών του αρχών στο οποίο μπορεί να ανατρέξει κανείς (πατήστε ΕΔΩ)ώστε να μάθει πως λειτουργούσε το ΕΝ.Ε.Κ. στις οργανωτικές του δομές και διαδικασίες.

Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016

Ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης


Δεν είναι δυνατόν να ηχεί ως «θεμιτή» άποψη μια φωνή που κοπρίζει βάρβαρα κελεύσματα  σε εθνικό έδαφος
«Το Δημόσιο είναι πλακωμένο από δυο εκατομμύρια λίρες στερλίνες χρέος, άλλα τόσα ζητούν οι στρατιωτικοί, η γη είναι υποθηκευμένη εις τους Αγγλους δανειστάς, ανάγκη να την ελευθερώσομε με την ίδια απόφαση ως θα την ελευθερώσομε και από τα άρματα του Κιουτάγια και του Αιγυπτίου. - Δεν λυπούμαι, δεν απελπίζομαι, προτιμώ αυτό το σκήπτρο του πόνου και των δακρύων παρά άλλο. Ο Θεός μού το 'δωσε, το παίρνω∙ θέλει να με δοκιμάση. Είμαι από τη φυλή σας, εις ένα μνήμα μαζί με σας θα θαφτώ, ό,τι έχω, ζωή, περιουσία, φιλίες εις την Ευρώπην, κεφάλαια γνώσεων αποκτημένα από τόσα θεάματα και ακροάματα συμβάντων του κόσμου εις τας ημέρας μου τα αφιερώνω εις την κοινήν πατρίδα, ας υψώσω το μεγαλείον της, ώστε όποιος θελήσει δυσκόλως να το ταπεινώσει, στερεωμένο εις ρίζες αρετής είναι ακαταμάχητο. Εκάματε έργα πολεμικά αθάνατα. Βασιλείς και έθνη σάς επαίνεσαν, αλλά, πίστευσέ μου, διά πολυετίαν ακόμη η ζώνη του προδρόμου πρέπει να είναι στολισμός μας, όχι χρυσοΰφαντη χλαμύδα. [...] Κατεβαίνω πολεμιστής εις το στάδιον, θα πολεμήσω ως κυβέρνησις, δεν λαθεύομαι τον έρωτα των προνομίων που είναι φυτευμένος εις ψυχές πολλών, τα ονειροπολήματα των λογιωτάτων ξένων πρακτικής ζωής, το φιλύποπτο, κυριαρχικό και ανήμερο αλλοεθνών ανδρών. Η νίκη θα είναι δική μας, αν βασιλεύη την καρδίαν μας, θεός ζηλότυπος μόνο το αίσθημα το ελληνικό∙ ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης».

Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2016

Ας μιλήσουμε εξ αρχής με ανοιχτά χαρτιά για ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ


γράφει ο Πέτρος Μυλωνάς
Ας μιλήσουμε εξ αρχής με ανοιχτά χαρτιά. Πάει καιρός που ο «χώρος» των εθνικιστών έχει διευρυνθεί, στεγανά έχουν ξεπεραστεί, ποσοστά αξιέπαινα, πλην όμως μη διαχειρίσιμα, σε σύγκριση με τα «πέτρινα χρόνια» του ’70, του ’80 και του ’90. Κόσμος που δίσταζε, κόσμος που είχε αποσυρθεί, κόσμος που ήταν αγέννητος (κυρίως) το «έτος μηδέν» δηλαδή το 1974 που η καταστροφική μεταπολίτευση άρχισε να σαρώνει τα πάντα και τους πάντες, κόσμος που μετά από πολλούς αγώνες σκληρούς και προγενέστερους, μετά από πληθώρα (πλέον) βιβλίων, περιοδικών και κάθε είδους εκδόσεων σχηματοποιεί συνεχώς μία παράταξη, παράταξη πολύ μεγαλύτερη από έναν ιδεολογικό πόλο με τα αρνητικά και τα θετικά του. Μία παράταξη πατριωτική που δεν θέλει και δεν έχει ανάγκη να απολογείται ή να χρεώνεται λάθη, σφάλματα, αποτυχίες και γιατί όχι και ανεπάρκειες μικρές ή