Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 9 Απριλίου 2016

Ο Νίκος Ραζής στην Εθνοπάθεια ξεσκεπάζει τον ψευτοανθρωπισμό (8/4/16)

                         



Η “Εθνοπάθεια” της 8ης Απριλίου 2016 ξεσκεπάζει τον ψευτοανθρωπισμό του κράτους, των ΜΚΟ και των δήθεν αλληλέγγυων. Καλεσμένος του Νίκου Τζιόπα ο κατάλληλος άνθρωπος για να το κάνει, ο πρώην εθελοντής γιατρός του Ερυθρού Σταυρού Νίκος Ραζής. Ερωτήσεις θέτει επίσης ο οικονομολόγος Μιχάλης Δέλτα του Παρατηρητηρίου Ελληνοφώνων Γραικύλων.

© www.elkosmos.gr
http://tziopasinfo.blogspot.gr

ΤΟΥ ΡΟΥΠΕΛ ΟΙ ΓΕΝΝΑΙΟΙ: Το πρώτο μουσικό κομμάτι που γράφτηκε για την Μάχη των Οχυρών από τους Έρως Ελλάς


Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ένας παιάνας για τα παλικάρια εκείνα, που το πρωινό της 6ης Απριλίου 1941, είχαν το δικό τους ραντεβού με την ιστορία, πολεμώντας με σθένος και ηρωισμό τους Γερμανούς εισβολείς.
Είναι το πρώτο μουσικό κομμάτι που γράφεται για εκείνα τα γεγονότα, με αφορμή την εκδήλωση «ΡΟΥΠΕΛ 1941. Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ» . Ευχαριστούμε τους δημιουργούς Φώτη Μήλιο και Αρτ Κυδωνάκη (Έρως Ελλάς) για το αποτέλεσμα.

Πιστεύουμε πως και άλλοι καλλιτέχνες στο μέλλον, θα σταθούν με το έργο τους στα γεγονότα εκείνα που έμειναν στην ιστορία ως «Η μάχη των Οχυρών».

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Άνανδροι! Άνανδροι! Δολοφόνοι! Ποια μάνα σας γέννησε;


γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου

«Άνανδροι!  Άνανδροι! Δολοφόνοι! Ποια μάνα σας γέννησε»; Η κραυγή ήταν σπαρακτική. Η φωνή ήταν γυναικεία. Αιτία ήταν ο άγριος ξυλοδαρμός από ένστολους (δεν γράφω άντρες) των ΜΑΤ, άοπλων και ανυπεράσπιστων Ελλήνων Πολιτών που ειρηνικά διεκδικούσαν το αυτονόητο δικαίωμα να προστατεύσουν τις οικογένειές τους και τις περιουσίες τους από ξένους εισβολείς.
Η πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία των ΜΑΤ, φρόντισε -με αυστηρές εντολές- να δέσει τα χέρια των Μονάδων αποκατάστασης της Τάξης, όταν απέναντί τους δρουν παρακρατικοί, δήθεν αναρχικοί και λαθρομετανάστες, που απειλούν τους Έλληνες. Έδωσε όμως και σαφείς οδηγίες για τους τρόπους διαχείρισης των διαμαρτυρόμενων γερόντων ή των κατοίκων πληττόμενων περιοχών, από την δράση των παρανόμων Αφγανών ή Πακιστανών. Απώθηση, Ξυλοδαρμός Χημικά.
Στην πρώτη περίπτωση των αριστερών και των λάθρο, τα ΜΑΤ μετατρέπονται σε θεατές. Στην δεύτερη περίπτωση, τα ΜΑΤ, μεταλλάσσονται σε πραιτοριανούς που υπακούουν άκριτα και ανήθικα στις ανάγκες υποστήριξης της εξουσίας.

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Η χούντα ξεκίνησε το '73..


Μόλις εχθές το αναδημοσιευμένο άρθρο (εδώ) που βάλαμε έγραφε:
Η καρδιά των ανελεύθερων καθεστώτων, των τριτοκοσμικών δικτατοριών, των μπανανιών απανταχού της Γης είναι η επιλεκτική εφαρμογή των νόμων. Οι νόμοι χρησιμοποιούνται σαν συμβόλαια εξόντωσης όλων όσοι μπαίνουν στο στόχαστρο της εξουσίας. Όποιος φίλος ή σύμμαχος των κρατούντων τούς παραβαίνει δεν ενοχλείται. Μπορεί να συνεχίσει την έκνομη δραστηριότητά του για όσο καιρό θα διάκειται φιλικά εκείνος προς το σύστημα και τούμπαλιν. Όμως, αν κάποιος «εχθρός» του καθεστώτος παραβιάσει ή φανεί ότι παραβιάζει έστω κατ' ελάχιστον τη νομοθεσία, τότε επιστρατεύεται όλος ο μηχανισμός της καταστολής και της «τήρησης» του νόμου, για να «συνετίσει», δηλαδή να εκδικηθεί, τον αντιφρονούντα.
Η κοινοβουλευτική δικτατορία που βιώνει η πατρίδα μας με την συμβολή όλων των κομμάτων του ψευτοδημοκρατικού τόξου στέλνει το μήνυμα στους Έλληνες (σημ: όπου Έλληνας αυτός που αγαπά την πατρίδα του) πως είναι καταζητούμενος όποιος εκφράσει έστω και ψήγματα πατριωτισμού. Οι δοσίλογοι νεοταξικοί κομμουνιστές με τις πλάτες των ΑΝΕΛ και το αβαντάρισμα της ΝΔ εντατικοποιούν τις διώξεις των Ελλήνων. 

Σχετικά με την λέξη «Ἰσλαμο-φασισμόs»


Τὸ ἕνα ἀφορᾶ τὸ φασισμὸς καὶ τὸ ἄλλο τὸ ἰσλαμοφασισμός.

Ὅσον ἀφορᾶ τὸ φασισμός, ἐδῶ ἔχουμε μιὰ ἄλλη περίπτωση τῆς ὑπέρμετρης νοηματικῆς διεύρυνσης μιᾶς λέξης. Νὰ θυμίσω ὅτι στὴν Ἑλλάδα φασισμὸς ἀρχικὰ σήμαινε τὸν Φασισμό-Ναζισμό, ἔπειτα (μετεμφυλιακά) σήμαινε τὴν κάθε λογῆς χούντα καὶ δικτατορία (ἀκόμη καὶ στὴν περίπτωση στὴν ὁποία οἱ πρωταγωνιστές τους δὲν θαύμαζαν τὸν ἐθνικοσοσιαλισμὸ καὶ τὸν φασισμὸ ἢ τὸν φρανκισμό), καὶ σήμερα, στὴν ὕστερη Μεταπολίτευση σημαίνει τὴν παραδοχὴ τῆς ὕπαρξης τοῦ ἑλληνικοῦ ἔθνους (εἰδικὰ πρὸ τοῦ 1821) καὶ τὴν ἀγάπη πρὸς αὐτό. Τώρα, τὸ φασισμὸς ξεφεύγει ἀπὸ τὰ δυτικοκεντρικά του πλαίσια καὶ συμπεριλαμβάνει ἄλλους πολιτισμούς. Ἂν κάποιος θεωρεῖ φυσιολογικὸ κάτι τέτοιο, τότε θὰ ἔπρεπε ὁμοίως νὰ χαρακτηρίζει φασίστες τοὺς αἰγύπτιους Φαραώ, τὶς βαβυλωνιακές, κινεζικὲς καὶ περσικὲς δυναστεῖες κ.ο.κ. Ἀναφέρω τὰ κράτη-πολιτεύματα αὐτὰ μήπως γίνει ἀντιληπτὸ πόσο λαθεμένη εἶναι ἡ ὑπέρμετρη διεύρυνση τοῦ ὅρου. Μιὰ ἄλλη, παρόμοια λαθεμένη διεύρυνση εἶναι ὁκόκκινος φασισμός.

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Η Μάχη των Οχυρών - Οδοιπορικό στο οχυρό Λίσσε


 Από τόν Δημήτρη Α. Κράνη  
Κατά την μετάβαση μου στη Δράμα, επιθυμία μου σφοδρή «παιδιόθεν» ήτανε νά επισκεφθώ και κυρίως νά προσκυνήσω τό πεδίο της μάχης και νά περιδιαβάσω οτήν περιοχή των οχυρών κοντά στο Κ. Νευροκόπι (Λίσσε, Περιθώρι κλπ.)» όπου ό ελληνικός στρατός αντιμετώπισε με απαράμιλλο ηρωισμό, αναχαίτισε και ουσιαστικά νίκησε τις έπιτεθεϊσες υπέρτε­ρες σε αριθμό στρατιωτών, τεθωρακισμέ­να, τεχνικά μέσα, οπλισμό και αεροπορία, γερμανικές δυνάμεις. Τά οχυρά τής Ανα­τολικής Μακεδονίας-Θράκης, ένα τέλεια σχεδιασμένο αμυντικό συγκρότημα, είχα­νε κατασκευασθεί με εξαιρετική επιμέ­λεια, ώστε νά προφυλάξουνε την Ελλάδα άπό μιά έκ βορρά επίθεση άπό τή Βουλ­γαρία και τά Βαλκάνια γενικώτερα. Δεν υπήρχε αρχικά πρόβλεψη αντιμετώπισης μιας γερμανικής επίθεσης, άλλά όταν αύτη εκδηλώθηκε, συμπεριλαμβανόμενη στην επιχείρηση «Μαρίτα», πού ήτανε τό συνθηματικό όνομα τής γερμανικής επί­θεσης στα Βαλκάνια και στήν Ελλάδα, υπό τήν ηγεσία τοϋ Στρατάρχη φόν Λίστ που έδρευε στη Σόφια, οί ελληνικές δυνάμεις άντιμετωπίσανε μέ επιτυχία τον εισβολέα στά οχυρά τής γραμμής I. Με­ταξά.

Τρίτη, 5 Απριλίου 2016

«Εχθροί» του καθεστώτος οι Έλληνες. «Σύμμαχοι» της εξουσίας αλλοδαποί, πρόσφυγες και λαθρομετανάστες.


Ανεπιθύμητοι οι Ελληνες;

Η καρδιά των ανελεύθερων καθεστώτων, των τριτοκοσμικών δικτατοριών, των μπανανιών απανταχού της Γης είναι η επιλεκτική εφαρμογή των νόμων. Οι νόμοι χρησιμοποιούνται σαν συμβόλαια εξόντωσης όλων όσοι μπαίνουν στο στόχαστρο της εξουσίας. Όποιος φίλος ή σύμμαχος των κρατούντων τούς παραβαίνει δεν ενοχλείται. Μπορεί να συνεχίσει την έκνομη δραστηριότητά του για όσο καιρό θα διάκειται φιλικά εκείνος προς το σύστημα και τούμπαλιν.
Όμως, αν κάποιος «εχθρός» του καθεστώτος παραβιάσει ή φανεί ότι παραβιάζει έστω κατ' ελάχιστον τη νομοθεσία, τότε επιστρατεύεται όλος ο μηχανισμός της καταστολής και της «τήρησης» του νόμου, για να «συνετίσει», δηλαδή να εκδικηθεί, τον αντιφρονούντα.

5 Aπριλίου 1944: Το ολοκαύτωμα της Κλεισούρας


Ξεκίνησε το πρωί της 4ης Απριλίου 1944 και οι ανύποπτοι για τα επερχόμενα δεινά κάτοικοι της Κλεισούρας ,να περικυκλώνονται από τους Γερμανούς και Οχρανίτες , ακολουθεί η τραγική σφαγή αθώων αμάχων επί το πλείστων γυναίκες ,παιδιά και γέροι.
Οι άνδρες ήταν αντάρτες στο βουνό.

Η Οχράνα και ο Κάλτσεφ προσωπικώς καταγγέλλει στους Γερμανούς ότι η εκτέλεση της προηγουμένης μέρας 8 Γερμανων στρατιωτών είναι Κλεισουριώτες.
Μέχρι το βράδυ κυρίως Οχρανίτες σφάζουν τους κατοίκους επιβλεπόμενοι από Γερμανούς, ο απολογισμός είναι φριχτός.
Από ηλικία 01 έως 10 ετών εσφαγιάσθησαν 75
Από ηλικία 10 έως 20 ετών εσφαγιάσθησαν 26
Από ηλικία 20 έως 60 ετών εσφαγιάσθησαν 70
Από ηλικία 60 έως 85 ετών εσφαγιάσθησαν 55
Εξ αυτών 185 θήλεις και 68 άρρενες.

Γ.Σαγιάς: Όπου Μακεδονία εκεί Ελλάδα!





Ο Γιώργος Σαγιάς μιλά στο μεσημβρινό δελτίο του Ράδιο ΝΕΤ 101,9 συζητά για το Μακεδονικό

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑΣ

ΔΕΣΜΟΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ-ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ: Κυριακή 10 Απριλίου, 7 π.μ.
ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ: Άγαλμα Βενιζέλου.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ: Περί τις 8 μ.μ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
•           Εκκλησιασμός στη Μονή Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι Σερρών.
•           Επίσκεψη Οχυρού Ιστίμπεη.
•           Επίσκεψη ενυδρείου Βυρώνειας.
•           Δραστηριότητες στην λίμνη Κερκίνη (Περιήγηση με καραβάκι, ιππασία, τοξοβολία, γεύμα, κλπ).
ΚΟΣΤΟΣ: 12 ευρώ (10 ευρώ για μέλη).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 6977462806-6934800518

e-mails:     desmoiellinon@gmail.com     -     endohora@yahoo.gr

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Διαλέξτε τον κόσμο που θέλετε να ζήσετε!


γράφει ο Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου

Εμείς μιλάμε για Έθνος!
Αυτοί προωθούν την παγκοσμιοποίηση.
Εμείς εμπνεόμαστε και αγωνιζόμαστε για «τον Λαό στην Ιστορική του πορεία»!
Αυτοί σχεδιάζουν και προσπαθούν «πως να καλοπεράσει η γενιά τους».
Εμείς πιστεύουμε στην «διοίκηση δια του παραδείγματος»!
 Αυτοί εφαρμόζουν σαν μέθοδο διοίκησης την αντίληψη που λέει «την πάρτη μας».
Διαλέξτε τον κόσμο που θέλετε να ζήσετε!

Το Εθνικό κράτος πιστεύει στην συνεργασία των λαών, για την επίτευξη κοινών σκοπών και την καταπολέμηση κοινών εχθρών. Αρνείται, όμως, την διαγραφή των παραδόσεών του, των αξιών του, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του λαού του και του μέλλοντός του.
Οι παγκοσμιοποιημένοι αρνούνται την ισότιμη συνεργασία και επιδιώκουν την υποταγή στα συμφέροντα των ισχυρών.

Κυριακή, 3 Απριλίου 2016

Το έθνος υπάρχει παντού και πάντα



Οι καταστάσεις οδηγούν τον πολίτη να εμπεδώσει αυτό που ο ελληνικός εθνικισμός υποστηρίζει: Πως η προάσπιση του εθνικού συμφέροντος πρέπει να είναι η κύρια μας έννοια και αποτελεί την απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει να υπάρξει ποιότητα στην ζωή μας, ασφάλεια και ευμάρεια. Το προσωπικό μας συμφέρον μπορεί να υπάρξει μόνο όταν προηγείται το εθνικό συμφέρον. Τα πάντα έπονται του εθνικού συμφέροντος. Και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Κ.Π.


Το όνειδος της ανάθεσης της διεύθυνσης του Ελληνικού Φεστιβάλ στον Βέλγο Γιαν Φαμπρ, καθώς και η υπόσχεσή του να «βελγοποιήσει» τον θεσμό, εξοβελίζοντας τους Έλληνες καλλιτέχνες, προβλημάτισαν, πίκραναν και εξόργισαν την κοινή γνώμη. Ομως, αυτή η αρνητική εξέλιξη αποτέλεσε και ένα χρήσιμο μάθημα. Πολλοί συμπατριώτες μας, έχοντας χτίσει (νοερά και σαθρά) τείχη προστασίας γύρω τους, είχαν την αυταπάτη ότι η εθνική υπόθεση δεν τους αφορά. Θεωρούσαν ότι, εφόσον εκείνοι είναι καλά «δικτυωμένοι», δεν πρόκειται να θιχτούν από την καλπάζουσα και πολύπλευρη κρίση. 
Άλλοι επαφίεντο στην επαγγελματική επάρκειά τους, στην κοινωνική-ταξική προέλευσή τους και τη δημοφιλία τους, και ήταν πεπεισμένοι ότι η φτώχεια, η ανεργία, ο υποβιβασμός του τρόπου ζωής και η προσβολή της τιμής και της αξιοπρέπειας ήταν «ασθένειες» που θα έπλητταν άλλους, πιο ανίσχυρους. Φτηνό σκεπτικό, αλλά υπάρχον.