Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 16 Απριλίου 2016

Αποχώρησε ο συναγωνιστής Ηλίας Πολατίδης


Η Ελλάδα ο Ελληνισμός και οι Εθνικιστές σήμερα θρηνούν την απώλεια ενός αληθινού Έλληνα και συναγωνιστή. Ο Ηλίας υπήρξε κεφάλαιο για τον Ελληνικό Εθνικισμό ασυμβίβαστος  και το κενό που αφήνει δυστυχώς είναι δυσαναπλήρωτο.
Στο παρελθόν είχε αρθρογραφήσει και για τον Κοινό Παρονομαστή. Σημείο αναφοράς η προφητική του συνέντευξή του στον Ελεύθερο Κόσμο όπου δήλωσε πως ο ΛΑ.Ο.Σ. έχει μέλλον μόνο αν γίνει εθνικιστικό κόμμα.
συναγωνιστή Ηλία Πολατίδη αιωνία σου η μνήμη. Οι Εθνικιστές δεν πεθαίνουν. Πάνε στον άλλο κόσμο και ανασυντάσσονται.
Κοινός Παρονομαστής

Η εσωτερική σύγκρουση για νέο (εθνικό) κράτος


Το επόμενο χρονικό διάστημα, μέσα σε έξι ή οκτώ μήνες, θα γίνει κατανοητή και στους πλέον παραιτημένους, κομφορμιστές ή αφελείς μια ξεχωριστή παραδοχή για το μέλλον των Ελλήνων: ότι η Ελλάδα ως περιοχή της Ευρώπης μπορεί και να παραμείνει εδώ, χωρίς την κυριαρχία επί αυτής των Ελλήνων. Αλλωστε σε ένα κρεσέντο ευρωπαϊκής εθνολογικής προσέγγισης των εγχώριων φεντεραλιστών, με ελληνικά διαβατήρια, μπορεί να γίνει αποδεκτή η πληρωμένη από τον Σουλτάνο παλαιά «μελέτη» του Φαλμεράιερ, σύμφωνα με την οποία οι Έλληνες χάθηκαν ιστορικά κάποια χρονική περίοδο στο πέρασμα από τους αρχαίους χρόνους στον Μεσαίωνα και δεν υπήρξαν και πάλι ποτέ. Κάτι σας τους Χετταίους, τους Σουμερίους, τους Καρχηδονίους κ.λπ.

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Οι εκλογές στη Συρία και η ΣΙΩΠΗ των ΜΜE


Πραγματικό παλλαϊκό πανηγύρι οι βουλευτικές εκλογές στη Συρία. Με πρωτοπόρα τη νεολαία της, αποκαλύπτουν με προφανή τεκμηρίωση τα βρωμερά ψέμματα των εξουσιαστών και των πουλημένων ΜΜΕ για την χώρα αυτή.
Κώστας Καρδαράς

Οι εκλογές μετατράπηκαν σε γιορτή δημοκρατίας... Και η Ελλάδα βαφτίζει "πρόσφυγες" τους φυγόστρατους και τις συμμορίες.Βουλευτικές εκλογές 2016 στη Συρία.Ο λαός ψήφισε,ο Άσαντ ψήφισε,η δημοκρατία νίκησε την τρομοκρατία

Στη Συρία ψήφισαν σε ολόκληρη την επικράτεια... Είναι εικόνες που αξίζει να δούμε, και γιατί ξεβρακώνουν το παραμύθι της "προσφυγιάς"... 

Ο Χίτλερ ήταν οφσάιντ


Υπάρχει μια διεθνής παράγκα που επιτρέπει σε αμαρκάριστους αστυνομικούς να μπουκάρουν σε ξένες χώρες και να... σκοράρουν
Η είδηση είναι ότι ο SYRIZA έχει ένα όργανο που λέγεται «Συντονιστικό για το Προσφυγικό». Εκπρόσωπος του οργάνου, ο Γιώργος Κυρίτσης, τον οποίον βάζουμε δι' ολίγον στον μούσκιο και θα ασχοληθούμε με εκείνον λίγες λέξεις αργότερα. Εικαζόταν (μέχρι να ανακαλυφθεί το μυστηριώδες όργανο του SYRIZA) ότι το μόνο αξεσουάρ που διέθεσε αυτό το κόμμα για το Προσφυγικό ήταν εκείνο της Χριστοδουλοπούλου - το γνωστό σε όλους φουσκωτό, που τρύπαγε στο Αιγαίο και στη συνέχεια γινότανε κάτι σαν τρανσφόρμερ.

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2016

Η εγκατάλειψη της Θράκης


Από τον Ηλία Ν. Ηλιακόπουλο,
Δρ. Νομικής, Δικηγόρο

Την Θράκη την θυμούνται μόνο ,όταν γίνονται εκλογές ή όταν οι πλημμύρες ,οι ζωονόσοι με τα κουνούπια διαλύουν την γεωργία την κτηνοτροφία και ρημάζουν τα σπίτια των φτωχών ακριτών, καλή ώρα στο πολύπαθο Ορμένιο. Με την ευκαιρία κάνουν και κάποιες φιέστες. για το θεαθήναι και αυτό ήταν όλο .Το Αθηνοκεντρικό κράτος συνεχίζει να ζεί στην αποχαύνωση του μέσα στα στενά όρια του κλινού Άστεως δίχως ενδιαφέρον, δίχως προοπτική για την συνεχώς φθίνουσα Θράκη. Θυμίζει η Θράκη μια σύγχρονη
χαριτόβρυτη αλλά μελαγχολική Ευρυδίκη ,που οδηγείται στα σκοτάδια του Άδη, γιατί ο Ορφέας της ποτέ δεν νοιάστηκε πραγματικά γι αυτήν. Παρά τους θρήνους και τις οιμωγές της αξιοθρήνητης Ελληνικής πολιτείας, η Θράκη αργοπεθαίνει. Γιατί ούτε το Σύνταγμα στις πιο βασικές του διατάξεις δεν τηρεί το 
 
Αθηνοκεντρικό κράτος, άλλα επιτάσσει το άρθρο 106 παρ 1 του Σ κι άλλα κάνουν.

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

Ας μιλήσουμε για τον Μεταξά.



Με αφορμή μια διπλή επέτειο, την γέννηση του εθνικού μας κυβερνήτη Ιωάννη Μεταξά στις 12 Απριλίου του 1871 αλλά και την ανάληψη του χρίσματος του πρωθυπουργού της Ελλάδος στις 13 Απριλίου 1936 αναρτούμε ένα άρθρο που παρουσιάζει ένα μικρό μέρος του έργου του.

Γράφει η
Κατερίνα Α.

Ας μάθουμε για τη "δικτατορία" του. Ας κά­νουμε ένα μικρό πολιτικό μνημόσυνο, αποκαθιστώ­ντας την αλήθεια, ήδη πέρασαν 54 ολόκληρα χρόνια από το θάνατο του (29 Ιανουαρίου 1941).
Την ιστορία την έγραφε μόνος του με την προσωπικότητα του.
Την Ιστορία μας τη διδάσκουν κι εκείνον τον παρουσιάζουν σαν ένα "διακεκριμένο" Δικτάτορα. Επειδή, όμως, η υποκει­μενικότητα αυτής τον αδικεί, θεωρώ ωφέλιμη την παρουσίαση ενός μέρους του έργου προς αποκα­τάσταση της αλήθειας.
Ο Ιωάννης Μεταξάς, αρχηγός του κόμματος των 7 βουλευτών, στις 13 Απριλίου 1936, πήρε και το χρίσμα του Πρωθυπουργού. Παρουσιάστηκε στη Βουλή στις 25/4/1936 και διάβασε τις προγραμματικές του δηλώσεις.

Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Καταυλισμός λαθρομεταναστών Κατσικά Ιωαννίνων: Αυτά που ΔΕΝ λένε τα ΜΜE


Επισκέφθηκα και γώ τον καταυλισμό και σας γράφω ότι έμαθα:
- Πλακώνονται μεταξύ τους διάφορες ομάδες Αφγανών-Πακιστανών-Σύριων και Ιρακινών για διάφορα θέματα
- Το φαγητό που φέρνει ο στρατός και διαμοιράζεται με τάξη αριθμητικά βάση σκηνής, το πετάνε άμα δεν τους αρέσει πχ άμα είναι μακαρόνια ή φακές. Επίσης, ενώ δίνονται μερίδες ανάλογα με το πόσα άτομα είναι σε κάθε σκηνή, κάποιοι κλέβουν το φαγητό των δίπλα και μετά το πετούν.
-Το ίδιο συμβαίνει και με τα είδη ρουχισμού που συλλέγονται και διανέμονται, κάποιοι κλέβουν και μετά τα καίνε στις φωτιές τό βράδυ. Το ίδιο με τους υπνόσακκους και άλλα είδη του στρατού.
- Φαντάροι και αστυνομικοί, έχουν κινδυνέψει να τους μαχαιρώσουν όταν σταμάτησαν βιασμό δίπλα στις πέντε σκηνές που μένουν οι χήρες με τα ορφανά.

Ό Ηρωικός τρόπος ζωής


Συνεχίζοντας την ανάρτηση ιδεολογικών θεμάτων από το βιβλίο μας " η Ιδεολογία του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος -ΕΝ.Ε.Κ. και που αποτέλεσαν μέρος από τα μαθήματα της έδρας της Ιδεολογίας της Σχολής Στελεχών (Σ.Σ.) του Κινήματος, δημοσιεύουμε το 4ο και  τελευταίο θέμα του 10ου  κεφαλαίου  «Ο ηρωικός τρόπος ζωής» 
Να υπενθυμίσουμε στους φίλους του Κοινού Παρονομαστή πως τα ιδεολογικά μας άρθρα βρίσκονται κάτω από την ετικέτα ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ 

 Ό Ηρωικός τρόπος ζωής
Στην Επιλεκτική Φιλοσοφία του Πολιτισμού παρουσιάστηκε ανά­γλυφα, ότι τά συστήματα σκέψεως και ενεργειών πού σχηματίζουν τήν έννοια του πολιτισμού υπερβαίνουν τήν βιολογική τους βάση και ταυτοχρόνως συνδέονται λειτουργικά μέ αυτή.
Οί πολιτισμοί έχουν διατηρήσει ώρισμένες άπό τις ιδιότητες των οργανισμών. Όπως εκείνοι, έτσι και αυτοί τείνουν νά διαιωνίσουν τήν δομή τους και νά τήν αυξήσουν. "Οπως εκείνοι, έτσι και αυτοί μπορούν νά συγχωνεύουν, νά άνασυνδυάζουν και νά επιμερίζουν τό περιεχόμενο τους. Όπως εκείνοι, τέλος, έτσι και αυτοί εξελίσσονται και σ' αυτήν την εξέλιξη ή επιλογή παίζει τόν βασικό ρόλο. Για αυτό ακριβώς ή Επιλεκτική Φιλοσοφία του Πολιτισμού δέχεται ότι ή φύση οποιουδήποτε πολιτισμού είναι οργανική.

Εκδηλώσεις μνήμης για την μάχη του Λιτοχώρου μεταξύ Ελλήνων και κομμουνιστών και την έναρξη του συμμοριτοπολέμου


ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΝΗΜΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ ΠΙΕΡΙΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Μέλη του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου από Λάρισα και Κατερίνη με Επικεφαλής τον Πρόεδρο Χάμο Αστέριο έδωσε το παρόν την Κυριακή το πρωί 10 Απριλίου του 2016 στις Εκδηλώσεις μνήμης που έγιναν στο Λιτόχωρο με διοργανωτή τον Σύνδεσμο Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Νομού Πιερίας, όπως και κάθε χρόνο με αφορμή τη συμπλήρωση 70 Ετών από την μάχη του Λιτοχώρου.Πλήθος κόσμου έδωσε το παρών από αρκετά μέρη της Ελλάδος,κυρίως απόστρατοι της Αστυνομίας και του Στρατού,ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου κανείς άλλος Πατριωτικός Σύλλογος δεν παρέστη στην Εκδήλωση, αλλά ούτε και Εθνικιστικό Κόμμα ούτε ο λαλίστατος Υπουργός Αμύνης Πάνος Καμμένος.Συγκεκριμένα στις 30 Μαρτίου προς 31 του 1946 ομάδα αποτελούμενη από 100 πάνοπλους Κομμουνιστοσυμμορίτες επιτέθηκαν στο τμήμα Χωροφυλακής Λιτοχώρου, με δύναμη 10 Χωροφύλακες και 3 Στρατιώτες.

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016

Σόρρυ παιδιά που σας το χαλάω το παραμύθι...(Περί λαθρομεταναστεύσεως)


Όσοι μπορούν να διαβάζουν καί θέλουν, άς διαβάσουν το πρωτόκολλο περί προσφύγων. Πρόκειται για την ΣΥΜΒΑΣΗ της Χάγης και ΟΧΙ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ, όπως λένε οι άσχετοι ιδεοληπτικοί. 

Έν κατακλείδι, πρόσφυγας νοείται κάποιος που έρχεται απευθείας απ΄την Συρία καί όχι κάποιος που έχει περάσει ενδιάμεση χώρα και έχει στεγασθεί σε στρατόπεδο του ΟΗΕ. Επίσης, άν περάσεις 2-3 χώρες χάνεις το δικαίωμα όπως πχ άν φύγεις από το Αφγανιστάν και πάς στο Πακιστάν, μετά αεροπορικώς στην Κωνσταντινούπολη και μετά λαθραία με βάρκα στην Ελλάδα, θεωρείσαι λαθρομετανάστης σύμφωνα με τους διεθνείς νόμους.

Μήν τους αφήνετε να σας ταΐζουν σανό, ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες.
Ά και πού είσαι, ο πρόσφυγας που παραβιάζει το νόμο στην χώρα που

Ο Ίων Δραγούμης γράφει για τον Περικλή Γιαννόπουλο


Κάρτα του Περικλή Γιαννόπουλου προς τον Ίωνα Δραγούμη
106 χρόνια πέρασαν άπό τόν θάνατο του ΜΕΓΑΛΟΥ Περικλή Γιαννόπουλου. 106 χρόνια αναγεννήσεως. Ό Περικλής Γιαννό­πουλος αρχίζει νά γεννιέται ακριβώς εκείνη τήν ήμερα—τήν 10η Απριλίου 1910 — πού πέθανε άπλα, γενναία καί όμορφα μά προπαντός  Ελληνικά. Τό ότι οί πολλοί, οί λογικοί τόν λένε θάνατο δέν έχει σημασία. Γιά μας είναι γέννα, γέννα μιας ιδέας πού ζεσταίνει τήν παγωμένη ψυχή του Έλληνα της απώλειας καί θά τόν ξαναφέρει πίσω στον εαυτό του, στον εαυτό του αποστολι­κού δημιουργού, μακρυά άπό τή σημερινή πραγματικότητα πού τόν θέλει πρόθυμο δούλο της Παγκοσμίου Παρακμής. Κρίναμε σκόπιμο ότι σέ μιά τέτοια επέτειο ό μόνος πού θά μπορούσε νά εκφέρει γνώμη είναι ένας ίσόθεός του, ένας άν­θρωπος μέ παράλληλη πορεία καί σκέψη, ό Ίων Δραγούμης.

Η Ελλάδα της επόμενης δεκαετίας

\
Πρώτα έφυγαν τα κεφάλαια. 
Μετά οι καταθέσεις. 
Ύστερα οι επιστήμονες 
και τώρα οι επιχειρήσεις. 
Τι μένει;

Μένουν οι καταναλωτές συνταξιούχοι για να αγοράζουν τα εισαγόμενα προϊόντα και οι Δημόσιοι Υπάλληλοι, για να διαχειρίζονται την εκπαιδευτική τύφλα, την διαχείριση των υποδουλωτικών επιδοτήσεων και την προστασία των συστημικών υπαλλήλων. 
Μένουν ακόμη τα γκαρσόνια, για να υπηρετούν τους ξένους συνταξιούχους τουρίστες ή την πολιτιστική βρώμα της Μυκόνου. Μένουν, τέλος, κάποιοι μορφωμένοι αγροτοκτηνοτρόφοι, που αξιοποιούν την Ελλαδική φύση, για να παράγουν υψηλής ποιότητας τρόφιμα που τα εξάγουν τροφοδοτώντας τους πλούσιους των λαών.

Κυριακή, 10 Απριλίου 2016

Η αφροσύνη έρχεται πριν τη θανάσιμη πτώση, κι η αλαζονεία κι αχαριστία πριν από τον όλεθρo...



Ο υποστηρικτής της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας χαρακτηρίζεται από κάποιους συντηρητικός και οπισθοδρομικός, ενίοτε και ρατσιστής. Εκείνος πάλι που ισοπεδώνει ιστορία, παράδοση και πολιτισμό χιλιάδων χρόνων στο όνομα της εθνικής και θρησκευτικής απαξίωσης, θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί από τους ψευτοκουλτουριάρηδες απάτριδες μοντερνιστής, εκσυγχρονιστής και προοδευτικός... Ο ψευτοπροοδευτισμός σας όμως αυτός "κύριοι", σύντομα θα πνίξει κάθε ελπίδα κοινωνικής συνοχής και συνέχειας του ελληνικού λαού που άκμασε σε αυτόν τον όμορφο τόπο. Κι αφού έτσι το θέλετε και επιζητείτε με κάθε μέσο και σκοπό την αποτίναξη της εθνικής ταυτότητάς σας, τότε μάθετε να αρνείστε και την προσωπική σας ταυτότητα, γιατί στην ίδια μοίρα είναι κι αυτή...

Οι Νικημένοι, Νικητές.. Η Θυσία και η Έξοδος του Μεσολογγίου


Ή στρατιωτική σύγκρουσις ή αλλιώς ό 
πό­λεμος μεταξύ των διαφόρων φυλών, παρουσιάζε­ται κάθε φορά μέ διάφορες μορφές, ανάλογα με τις παρουσιαζόμενες συνθήκες.

Οι μορφές του πολέμου είναι τρεις:
  1)Ό ορθόδοξος πόλεμος
  2)Ό ανορθόδοξος πόλεμος ή                      ανταρτοπόλεμος
   3)Ή θυσία.
θά προσπαθήσωμε έδώ νά περιγράψωμε την τρί­τη αυτή μορφή του πολέμου, την θυσία.
Ή Θυσία είναι ή μορφή εκείνη αγώνος πού απο­τελεί αποκλειστικά προνόμιο των ηθικά ρωμαλέων, των δυνατών λαών. Είναι ή μορφή εκείνη συγκρού­σεως πού διαλέγουν λίγοι άνθρωποι προκειμένου νά αποτελέσουν φωτεινά παραδείγματα καί σημεία ώθήσεως τών λαών στους οποίους ανήκουν. Είναι ή μορφή εκείνη συγκρούσεως πού δόξασε άνά τούς αι­ώνες τήν Ελληνική φυλή. Δέν υπάρχει ιστορική πε­ρίοδος του Ελληνισμού πού νά μήν σημαδεύεται από θυσίες! Δέν υπάρχει στον κόσμο άλλη φυλή πού νά έκανε τήν μορφή αυτή της συγκρούσεως λάβαρο ε­πιβιώσεως, θάρρους καί ανδρείας!