Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 30 Απριλίου 2016

Μετά τα Πάθη, η Ανάσταση;


Βιώνοντας τις ημέρες αυτές την κλιμάκωση του Θείου Δράματος, την δραματική κορύφωση της Εβδομάδος των Παθών, τη Σταύρωση και το τελικό θρίαμβο της Αναστάσεως εκ νεκρών στρέφουμε αναπόδραστα το νου στα πάθη της Πατρίδος και του Λαού μας και μάλιστα στα όσα υφίστανται τα τελευταία χρόνια καθώς και την αναλογία τους με το Θείο Δράμα.
Υπάρχουν όμως κάποιες ιδιαιτερότητες στην αναλογία αυτή που απαιτούν την προσοχή μας.
Από την μία πλευρά, ο Θεός περιεβλήθη την ανθρώπινη υπόσταση για να βιώσει με ανθρώπινα μέτρα τα Πάθη και την Σταύρωση, αίροντας το δυσβάστακτο άγος της πανανθρώπινης αμαρτίας και εξαγνίζοντας το ανθρώπινο γένος με την Θυσία Του, χαρίζοντάς μας δια παντός με το Αναστάσιμο Θαύμα την Ελπίδα της Σωτηρίας μας.
Πρόκειται δηλαδή για μία εμπλοκή του Θείου στην πορεία της ανθρωπότητος με συγκεκριμένα χρονικά και τοπικά όρια, μια αλληλουχία γεγονότων που η Ορθόδοξη Διδασκαλία και Λατρεία αναπλάθουν  εις το διηνεκές.

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

Κοινωνική δράση ''ΛΕΥΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ-ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ''



Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η διανομή αγαθών από την κοινωνική δράση ΄΄ΛΕΥΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ –ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΄΄ του πολιτιστικού αθλητικού συλλόγου Α.Π.Σ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΕΣ ΛΑΜΙΑΣ
Οι προσφορές από εταιρείες, ιδιώτες και συλλόγους έδωσαν την δυνατότητα στην δράση να προσφέρει αγαθά και τρόφιμα σε περισσότερους από 500
συμπατριώτες μας που το είχαν ανάγκη
Η διανομή έγινε από εθελοντές οι οποίοι μαζί με τα αγαθά μετάφεραν εορταστικές ευχές και μήνυμα ελπίδας.
Η δράση διαχειρίστηκε μόνο αγαθά και τρόφιμα και όχι χρήματα, έχει δε ως
στόχο να διατηρήσει τον χαρακτήρα της μέσα και από άλλες εκδηλώσεις

Καλή Ανάσταση στους Έλληνες και στην Πατρίδα μας.


του Δημήτρη Γκίκα*
Διαπιστώνω ότι ξανάρχισαν οι «περισπούδαστοι» και «λογικοφανείς», λόγω των ημερών, να απαξιώνουν το θρησκευτικό συναίσθημα – γενικώς. Τον Χριστιανισμό ειδικώς. Η θρησκεία αποτελεί σημαίνων τομέας του πολιτισμού, δεν ελέγχεται από τη λογική, συνιστά βασικό κομμάτι της κουλτούρας του λαού μας (όπως κάθε θρησκεία, για κάθε λαό) και ούτε εξαρτάται από, ούτε αποδεικνύει (η παρουσία ή απουσία του θρησκευτικού συναισθήματος) το μορφωτικό επίπεδο κάθε ανθρώπου. Ακόμα και στο σημερινό πολιτισμό, τον τόσο υλιστικό και απάνθρωπο (ο οποίος κανένα από τα μεγάλα υπαρξιακά ερωτήματα δεν έχει λύσει), εξακολουθεί να αποτελεί συστατική ανάγκη του ανθρώπου. Οι αντιλήψεις (και οι αντίστοιχοι μωροί που τις εκφράζουν) που καυτηριάζουν το θρησκευτικό συναίσθημα, θεωρώντας το στοιχείο οπισθοδρομισμού και πρωτογονισμού, δεν είναι καινούργιες.

Εισαγωγή στην Πολιτική Οικονομία


Συνεχίζοντας την ανάρτηση ιδεολογικών θεμάτων από το βιβλίο μας " η Ιδεολογία του Ενιαίου Εθνικιστικού Κινήματος -ΕΝ.Ε.Κ. και που αποτέλεσαν μέρος από τα μαθήματα της έδρας της Ιδεολογίας της Σχολής Στελεχών (Σ.Σ.) του Κινήματος, εισερχόμαστε στο 11ο κεφάλαιο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και ξεχωριστά θα δημοσιεύσουμε μετά την εισαγωγή β)τις οικονομικές ανάγκες γ)την οργάνωση του οικονομικού συστήματος και δ) τα οικονομικά συστήματα 

Να υπενθυμίσουμε στους φίλους του Κοινού Παρονομαστή πως τα ιδεολογικά μας άρθρα βρίσκονται κάτω από την ετικέτα ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ 

Η Πολιτική Οικονομία είναι εκείνη η επιστήμη που, από τα μέσα του 18ου αιώνα και πέρα, απετέλεσε τον κεντρικό άξονα όλων των εφηρμοσμένων κοινωνικών επιστημών, μέσα στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό. Η σημασία της προχώρησε με ανοδικό ρυθμό σ’ όλη τη διάρκεια του 19ου αιώνα και τις αρχές του 20ου. Με βάση αυτή, και με τη βοήθεια της επαγωγικής μεθόδου, θεμελιώθηκαν φιλοσοφικοκοινωνικά συστήματα, που προσπάθησαν ν’ αναγάγουν τα κοινωνικά φαινόμενα σε οικονομικούς τύπους.

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016

Οι κομμουνιστές στην εξουσία και ο λαός τους φτύνει!




Οι καταστηματάρχες αποδοκίμασαν έντονα τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Τάσο Κουράκη καθώς και στελέχη του κόμματος, που έκαναν βόλτα στο σημείο. Εξοργισμένοι καταστηματάρχες, με εκφράσεις όπως «φύγετε» και «δεν ντρέπεστε

«Διαδραστικότητα και Πολιτική Μοριακή Δύναμη» (του Πολύδωρου Ιππ. Δάκογλου)


Δεν υπάρχει κομματικός οργανισμός που να μην είναι δέσμιος τριών τουλάχιστον παραμετροποιημένων συστημάτων. 

* Των εσωκομματικών δεσμεύσεων,
* Των επικοινωνιακών αναγκών και
* Των εξυπηρετουμένων –από την ύπαρξή του- συμφερόντων.
Ειδικότερα στην Ελλάδα, και λόγω του καθεστώτος περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας που μας έχουν επιβάλλει τα συστημικά κόμματα, υπάρχει και μια τέταρτη πολυπαραμετρική δέσμευση, αυτή του λεγόμενου «κουαρτέτου».
Αν προσπαθήσουμε να απεικονίσουμε την κατάσταση (με προβολή στον χώρο), δημιουργείται μια τετράπλευρη πυραμίδα όπου, την βάση αποτελεί η κοινωνική αναφορά του κάθε κόμματος και την κορυφή το εξεταζόμενο κόμμα. Οι ακμές, όπου συνενώνονται οι πλευρές της πυραμίδας, δεν είναι παρά τα ανύσματα απεικόνισης των παραμετροποιημένων δεσμεύσεων. 

Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

Η καταστροφή της Βασκικής πόλης Γκουέρνικα: Ένα στοχευμένο πλήγμα εναντίον του Βασκικού εθνικισμού


26 Απριλίου 1937: Η καταστροφή της Βασκικής πόλης Γκουέρνικα από την λεγεώνα "Κόνδωρ" με 2000 θύματα, κυρίως αμάχους.
Η Γκουέρνικα, πρωτεύουσα της ελεύθερης χώρας των Βάσκων δεν είχε καμιά στρατηγική σημασία για τον Ισπανικό εμφύλιο. Καταστράφηκε κατόπιν επιμονής του στρατηγού Μπόλα για να πληγεί το ελεύθερο φρόνημα όχι των "Δημοκρατικών" αλλά του Βασκικού Λαού. Ήταν ένα στοχευμένο πλήγμα εναντίον του Βασκικού εθνικισμού (τακτικού συμμάχου των "Δημοκρατικών" για ευνοήτους λόγους) και αιώνιο μνημείο της βαρβαρότητος με την οποία η εκάστοτε "Νέα Τάξη" πλήττει τους λαούς και την φυσική τους πολιτική έκφραση τον εθνικισμό, που δεν υποτάσσονται στους σχεδιασμούς της. Σαν πιο "καλοπροαίρετη" εξήγηση θα μπορούσαμε να δώσουμε τό ότι οι

Γιάννης Βογιατζής: Δεν χάσαμε ποτέ το εθνικό μας DNA


Διαβάζοντας την συνέντευξη του 88χρονου ηθοποιού μας ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΓΙΑΤΖΗ συγκλονίστηκα.! Σε ερώτηση της δημοσιογράφου Μαρίας Ανδρέου: Τι σημαίνει έθνος και πώς διαμορφώνεται η εθνική συνείδηση; ο μεγάλος αυτός άνθρωπος,καλλιτέχνης και Ελληνας απάντησε:
Στο σχολείο είχαμε έναν ιταλό καθηγητή, με λατρεία στην ελληνική παιδεία, τον Κάρλο Μπρικέλι. Μας έκανε ιταλικά και μας μάθαινε να λέμε ότι στο αίμα μας ρέει αίμα ιταλικό. Τότε όλα τα παιδιά και χωρίς να συνεννοηθούμε -αυτή είναι πιο η δυνατή μου ανάμνηση, που με κάνει και κλαίω όταν θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια- φωνάζαμε: «Στο αίμα μας ρέει αίμα ελληνικό»! Οι κατακτητές πιστεύουν ότι με την προπαγάνδα μπορούν να αλλάξουν οι λαοί.

Oργή και ανάθεμα !


Φωτογραφίες που έχουν αναρτηθεί σε ιστοσελίδες 
κοινωνικής δικτύωσης το δείχνουν 
αποκεφαλισμένο και με κομμένα τα κάτω άκρα.
Ζούμε στην υπό κατάληψη Ελλάδα από τους απόγονους του Βελουχιώτη του Ζαχαριάδη και των ηττημένων συμμοριτοκομμουνιστών από τον Εθνικό Στρατό, που επέστρεψαν ντυμένοι με τον νεοταξικό τους μανδύα για να τελειώσουν την "μισή δουλειά" που άφησαν στην μέση. Μια Ελλάδα που αιμορραγεί από τα συνεχιζόμενα χτυπήματα των ανθελλήνων εσωτερικών εχθρών της, που ομοίους τους συναντούσαμε στα δελτία ειδήσεων και στις καταστροφές των ισλαμιστών - βαρβάρων στην Παλμύρα στην Συρία όταν κατέστρεφαν μνημεία πολιτισμού. Τα αργυρώνητα αυτά υποκείμενα, (και καλά αντί) εξουσιαστές,  έχουν αναλάβει, αποκοπή από το σύστημα που εκπροσωπούν, όλη την βρώμικη δουλειά.

Τρίτη, 26 Απριλίου 2016

Η εξουσία του παρακράτους επιβεβαιώνεται με την κατάληψη του ξενοδοχείου City Plaza


Γενικά αποφεύγω να ασχοληθώ με τους "αλληλέγγυους". Ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι εξ αυτών δεν είναι τίποτε περισσότερο από πληρωμένοι τύποι - μισθοφόροι, δηλαδή - που ουδεμία σχέση έχουν με τον εθελοντισμό ή την επίδειξη ανθρωπισμού. Οπότε, οι μοναδικοί που ασχολούνται σοβαρά μ’ αυτούς είναι όσοι δεν γνωρίζουν σε τι συνίσταται η… φιλανθρωπία τους ή έχουν να κερδίσουν από αυτούς (πολιτικά και οικονομικά).
Το ζήτημα, όμως που προέκυψε με την απαράδεκτη και παράνομη κατάληψη του ξενοδοχείου City Plaza από τους έμπορους της απελπισίας είναι σοβαρότατο. Δεν μένω στην υποκριτική στάση που επέδειξε η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου, η οποία, από τη μια στιγμή στην άλλη μετατράπηκε από "ανθρωπίστρια" σε "ανήσυχο πολίτη που βλέπει την περιουσία της να καταστρέφεται". Μένω στα εξής σοβαρά θέματα: 

Έλεγχος και στην έκφραση γνώμης. Ο Μεγάλος αδελφός σε δράση!


ΠΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΘΡΑΚΗΣ: Αφήστε τους εκπαιδευτικούς να κάνουν τη δουλειά τους και λύστε κανένα από τα προβλήματα του τόπου.

 Του Σεμπαϊδήν Καραχότζα 
Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσει κανείς ή να κλάψει με όλα αυτά που συμβαίνουν σε αρκετά πομακοχώρια της Ξάνθης και μάλιστα με την ανοχή ή ακόμα και με τη συμμετοχή πολιτικών, ανθρώπων δηλαδή που έχουν εκλεγεί δήθεν για να υποστηρίξουν τα συμφέροντα Ελλήνων πολιτών. Ένα ζήτημα που τις τελευταίες μέρες έχει προκληθεί κυριολεκτικά από το πουθενά είναι το αν ένας εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης ή όχι.
Το ξέρω πως ακούγεται πολύ παράξενο να συζητάμε για ένα τέτοιο θέμα στον 21ο αιώνα και μάλιστα στη χώρα που όπως λένε γεννήθηκε η δημοκρατία. Κι όμως ορισμένοι επιχειρούν να μας πείσουν πως μια δασκάλα δε μπορεί να εκφράζεται ελεύθερα και να λέει δημόσια την άποψη της για οποιοδήποτε θέμα.

Δευτέρα, 25 Απριλίου 2016

Μέρες που είναι ας μάθουμε την αλήθεια για αυτή την φωτογραφία.


Είναι ένα δύσκολο θέμα καθώς εμπεριέχει και ιστορικές αλήθειες,σφαγές,γενοκτονίες και όλα τα άσχημα που επιφέρουν οι πολεμικές συγκρούσεις.
Στην αρχή σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω το γνωστό Καταρρίπτεται πριν τον τίτλο του άρθρου καθώς θα εξέταζα μόνο την φωτογραφία αφήνοντας απ’έξω οτιδήποτε άλλο,αποφάσισα όμως να γράψω όλη την ιστορία της φωτογραφίας,το μόνο εύκολο θα ήταν να πω ότι δεν είναι από τα αρχεία του Βατικανού όπως το άρθρο ισχυρίζεται να το αποδείξω και να τελειώνει η υπόθεση εκεί.
Πιθανόν όμως κάποιοι αναγνώστες-σχολιαστές να νομίζουν ότι έχω πονηρό σκοπό για να καταρρίψω τις γενοκτονίες και δεν θέλω να αφήσω να εννοηθεί κάτι τέτοιο.

Για ποιους λόγους αποσιωπούν και υποτιμούν την ΠΡΩΤΗ ΑΛΩΣΗ


γράφει ο Κωνσταντίνος Ποταμιάνος
Μία σκοπίμως ξεχασμένη και λησμονημένη θλιβερή επέτειος είναι εκείνη της πρώτης αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως από τους σταυροφόρους το 1204. Η πτώσις της Βασιλευούσης τον Απρίλιο του έτους εκείνου επέφερε την διάλυση της Ελληνικής Αυτοκρατορίας και προετοίμασε το έδαφος για την επικράτηση των Τούρκων και οδήγησε στην δεύτερη άλωσι της ελληνικής πρωτευούσης αυτήν την φορά από τους βαρβάρους τούτους Ασιάτες.
ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΘΗ Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΥΤΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ
Ο λόγος για τους οποίους σκοπίμως έχει αποσιωπηθεί η σημασία και η σοβαρότης της πρώτης αλώσεως και ο ολεθριώτατες συνέπειες της για τον Ελληνι­σμό είναι πολλοί. Γενικώς, κατ' αρχάς δύναται να λεχθή ότι σημαντικώτατο μερίδιο ευθύνης φέρουν εκείνο που ενστερνίσθηκαν την επιβληθείσα από Γάλλους ιστο­ρικούς (;) αντι-ιστορική άποψι

Κυριακή, 24 Απριλίου 2016

Ναόμι Κλάιν: «Η Ελλάδα έσωσε το ΔΝΤ από χρεοκοπία»


«Η Ελλάδα θυσιάστηκε για να σωθεί η Ευρωζώνη. Και για να γίνει, σας εκπαιδεύουν να αισθάνεστε ένοχοι γι΄ αυτό που είστε. Έχουν ήδη διαγνώσει ότι είστε άρρωστοι».
Στο βιβλίο «Το δόγμα του σοκ» της Ναόμι Κλάιν υπάρχει μια λεπτομερέστατη καταγραφή της δράσης του ΔΝΤ σε διάφορες χώρες την τελευταία 30ετία, όπου αποτυπώνονται οι δραματικές επιπτώσεις της παρέμβασής του, κυρίως στη Λατινική Αμερική (Αργεντινή, Βολιβία), αλλά επίσης στη Ρωσία.
«Παρακολουθώ από πολύ κοντά την ελληνική κρίση και φυσικά την παρέμβαση της τρόικας του ΔΝΤ, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας» λέει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Βήμα» η κυρία Κλάιν.
«Αυτό που με εντυπωσίασε» σημειώνει, «ιδιαίτερα στην αρχή της κρίσης, ήταν ότι οι Έλληνες αντιστάθηκαν στα όσα πήγαιναν να τους επιβληθούν. Όταν μάλιστα και στις Ηνωμένες Πολιτείες είχαμε την κρίση με τις τράπεζες, επεσήμαινα το γεγονός αυτό σε αμερικανούς συνομιλητές μου».

Η τυραννία της ομοιομορφίας!

Θεωρώ χαρακτηριστικό παράδειγμα της παρακμής της πολιτικής ζωής την εσκεμμένη σύγχυση των εννοιών "πολυεθνικός" και "πολυπολιτισμικός". Η πρώτη αναφέρεται στο αδιαμφισβήτητο και κοινά αποδεκτό γεγονός, με ιστορική μάλιστα αξία, της ύπαρξης πολλών διαφορετικών εθνοτήτων ανά τον κόσμο και της ανάγκης, για λόγους ειρηνικής συνύπαρξής τους, αλληλοκατανόησης, επικοινωνίας και, γιατί όχι, σύμπραξης σε αντίστοιχες πολιτικές οντότητες. Κύρια προϋπόθεση, όμως η διαφύλαξη της ταυτότητας και ο σεβασμός στις ιδιαιτερότητες κάθε έθνους. Η δεύτερη αναφέρεται στην πεποίθηση ότι οι κοινωνίες οφείλουν (προσέξτε: οφείλουν, όχι θα μπορούσαν) να είναι πολιτισμικά σύμμεικτες και ανομοιογενείς, μη