Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 9 Ιουλίου 2016

Η σπείρα του ΕΑΜ και η κοινωνική του σύνθεση από τον Ευάγγελο Λεμπέση.



Στήν πρώτη έκδοση τοϋ έργου ή 'Επαναστατική Μάζα, τό 1950, ό Λεμπέσης προσέθε­τε μιά μικρή μελέτη του γιά τό ΕΑΜ, μέ τίτλο τό φαινόμενο του ΕΑΜ, ή οποία δέν συμπεριελήφθη στίς επόμενες εκδόσεις. (σημ. Κ.Π. *Εξεδόθη ξανά με τον ίδιο τίτλο αλλά εξαφάνισαν την μελέτη του γιατί ενοχλούσε προφανώς την «δημοκρατική παράταξη») Στήν ανάλυση του, ο Λεμπέσης ξεκινά από τήν γενική διαπίστωση ότι ή πρόβλεψη του μαρξισμού γιά εξαθλίωση των μαζών δεν επαληθεύθηκε, άρα τά κομμουνιστικά κόμματα έπρεπε νά προκαλέσουν τά ίδια τήν εξαθλίωση τών μαζών, προκειμένου νά τίς καταστήσουν επαναστατικότερες. "Εναλ­λακτική λύση ηταν τά κομμουνιστικά κόμματα νά παύσουν νά απευθύνονται αποκλειστικά στό προλεταριάτο καί νά απευθύνονται, γενικά, στίς εργαζόμενες μάζες.
Στήν Ελλάδα, τό ΕΑΜ εκμεταλλεύθηκε τίς τοπικές συνθήκες, τόν εθνικό χαρακτήρα καί τήν ατομική ψυχολογία τών ανθρώπων (στοιχεία πού ό μαρξισμός θεωρητικά αγνοεί καί καταπολεμά). Αυτά δηλαδή πού οί εθνικόφρονες, λόγω ανικα­νότητας, δέν αξιοποίησαν. Τό ΚΚΕ στρατολό­γησε τά μέλη του ΕΑΜ από τίς εξής κατηγορί­ες:

Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2016

Μία ἐπισήμανσι ἱστορικής γεωγραφίας..


Μία ἐπισήμανσι πρός  φίλους αναγνώστες φίλους πού γράφουν ὅτι δέν ὑπάρχει Τουρκία ἀλλά μόνον κατεχόμενη Ἰωνία. Τό ὁλοκληρωτικῶς ὀρθόν εἶναι ὅτι ὑπάρχει κατεχόμενη Μικρά Ἀσία, κατεχόμενη Ἀνατολική Θράκη μέ τήν Κων/πολι καί κατεχόμενη Βόρειος Κύπρος. Ἡ Ἰωνία κατέχει μόνον ἕνα πολύ μικρό τμῆμα τῆς Δυικῆς Μικρᾶς Ἀσίας, σημαντικώτατο ὅμως ἀπό ἱστορικῆς καί ἐθνικῆς ἀπόψεως.
Οἱ χῶρες τῆς καθ' ὁλοκληρίαν ἑλληνικῆς Μικρᾶς Ἀσίας πού κατέχεται ἀπό τούς Τούρκους εἶναι οἱ ἑξῆς: Τρωάς, Αἰολίς, Μυσία, Ἰωνία καί ἡ ἐνδοχώρα αὐτῆς Λυδία,

Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2016

Η χειραφέτηση των πατρίδων.


Σε όλους όσοι παρακολουθούν τη διαδικασία του ξεφλουδίσματος της δύσκαμπτης υπερεθνικής κατασκευής που αποκαλείται Ευρωπαϊκή Ενωση έχει γίνει κατανοητό το γεγονός ότι αυτό οφείλεται και σε μια κάστα Γερμανών σαν τον κ. Σόιμπλε. Τούτη η «παρέα» δεν είναι ευάριθμη στην οικονομική, στην πνευματική και την πολιτική ελίτ της χώρας. Αντιθέτως, θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι οι δυστοπικοί άνθρωποι είναι πλειοψηφία στην άρχουσα τάξη της «ατμομηχανής» της Ευρώπης.
Αυτοί συμπεριφέρονται σαν να έχουν αναρίθμητα απωθημένα. Οι πράξεις τους, οι απόψεις τους αλλά και το ύφος τους μαρτυρούν ότι πάσχουν από κρίσεις... μεγαλείου και διαθέτουν σε πλεόνασμα τοξικές απόψεις για την κοινωνία και την πολιτική.

Επιβεβαιώνει η NASA την ιστορία στον μύθο του Οδυσσέα


Η χρονολόγηση των Ομηρικών Επών αποτελεί εδώ και δεκαετίες για τους επιστήμονες άλυτο γρίφο αλλά και ένα μεγάλο στοίχημα. Ωστόσο μία ομάδα Ελλήνων επιστημόνων, χρησιμοποιώντας την αστροφυσική, φέρνει τα αριστουργήματα του Ομήρου πιο κοντά στην ιστορική τους διάσταση.

Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», πολλά από τα φυσικά φαινόμενα που περιγράφονται στα έργα, φαίνεται πως συνέβησαν στην πραγματικότητα, κάτι που με απλά λόγια σημαίνει πως εκείνοι που υποστηρίζουν ότι οι ήρωες του Ομήρου ήταν πραγματικά πρόσωπα, κερδίζουν έδαφος. 
Η ερευνητική ομάδα μάλιστα, κάνει λόγο για «ιστορικό πυρήνα στο μύθο», κάτι που φαίνεται πως επιβεβαιώνεται και από τη χρήση των χαρτών της NASA.

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2016

Αγωνιστικό Ημερολόγιο: Με ομιλίες για την απειλή της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι εθνικιστές του ΕΝΕΚ ενημέρωναν τους Έλληνες - Ομιλία στην Τ.Ο. Αχαρνών


επιμέλεια Υπερείδης Γλαύκιππος
1983
Πολλοί οραματίσθηκαν την Ένωση της Ευρώπης σε ένα κράτος ή μια ομοσπονδία, μεταξύ αυτών ο Κάρολος ο Μέγας,, ο Ναπολέων, ο Χίτλερ και ο Ντε Γκώλ. Μα όλες αυτές οι προσπάθειες που ήταν στρατιωτικές ή πολιτικές απέτυχαν στην γέννησή τους. Γιατί; 

Αυτά τόνισε στην ομιλία του το μέλος της Κεντρικής Διοικήσεως του ΕΝ.Ε.Κ. Νίκος Παπαδόπουλος.
Απέτυχαν, συνέχισε ο ομιλητής γιατί τα υποταγμένα έθνη είχαν διαφορετική:

  • ΕΘΝΙΚΗ και ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
  • ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και 

Κάθε Τετάρτη βράδυ στις 10, Πολιτικά Ανορθόδοξοι

                      



Εκπομπή σχολιασμού της Ελληνικής και Παγκόσμιας πολιτικής επικαιρότητας με τους Πολιτικά Ανορθόδοξους Νίκο Τζιόπα και Μιχάλη Δέλτα. 

Απλή και δόλια αναλογική (του Φοίβου Ιωσήφ)


του συνεργάτη μας Φοίβου Ιωσήφ
Χρονογράφημα

Με πρόφαση μία ωραία και ελκυστική ιδεολογία έχουν διαπραχθεί τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Με πρόταγμα τον Χριστιανισμό οι ορδές των σταυροφόρων καθυπέταξαν, εξανδραπόδισαν και με το σύνθημα  ‘’ες γην φέρειν’’ εξαφάνισαν τα ωραιότερα μνημεία της αρχαίας Ελλάδος. Το ίδιο συμβαίνει και με την απλή και άδολη δήθεν τάχαμ αναλογική. Ο νέος εκλογικός νόμος της σημερινής Κυβέρνησης που φέρνει για ψήφιση στη Βουλή έχει μέσα της το σπέρμα της εθνικής αποσύνθεσης. Με άρωμα καπνού δημοκρατίας θα επισπεύσει την διάλυση του Ελληνικού κράτους.

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

Αριστοτέλη Βαλαωρίτη: Φωτεινός ο ζευγολάτης


Ο Εθνικότερος από τους εθνικούς μας ποιητές στο μεγάλο του ποίημα το ΦΩΤΕΙΝΟ ΤΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΗ τραγουδάει και ψέλνει μαζί μαζί με το μεγαλείο του γεωργού σε μια σύγκρουσή του με την ξενόφερτη εξουσία. Του αγρότη που τον κάνει σύμβολο του Έθνους. 

Αν εξεράθη το κλαρί, πάντα χλωρή είν’ η ρίζα
και μένει πάντα ζωντανό, ή ρόδι φάγ’ ή βρίζα,
αυτό το βόιδι το μανό, π’ όσο βαθιά ρουχνίζει
τόσο εύκολα μυγιάζεται κι ανεμοστροβιλίζει,
και που το κράζουνε Λαό. Θα σπάσει το καρύκι 
και θα προβάλει με φτερά μια μέρα το σκουλήκι.
Τότε, πουλί το σερπετό, ποιός ξέρει πού θα φτάσει!…

ακολουθεί ολόκληρο το ποίημα 

Φωτεινός ο ζευγολάτης

Αγωνιστικό Ημερολόγιο: Ανοιχτή Συγκέντρωση του ΕΝ.Ε.Κ. στην Μελίκη Βεροίας με κύριο σύνθημα: ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ


επιμέλεια Υπερείδης Γλαύκιππος

Περισσότεροι από 1500 κάτοικοι της Μελικής Βέροιας και των γύρω χωριών παρακολούθησαν την ομιλία τού Αρχηγού τού ΕΝΕΚ, πού έγινε τό βράδυ της Κυριακής 29ης Μαΐου (1983) καί διοργανώθηκε άπό τό Ο.Σ. ΒΕΡΟΙΑΣ.
Στήν ομιλία του ό κ. Δάκογλου υπήρξε δριμύτατος κατά τού ΠΑΣΟΚ αφού τό κατηγόρησε μέ στοιχεία ότι καλλιεργεί τό μίσος και τόν διχασμό, ένω δέν παρέλειψε νά κριτικάρη τήν υπο­τονική συμπεριφορά της ηγεσίας της ΝΔ, πού εν τώ μεταξύ ευρί­σκεται σέ διάσταση μέ τή ίδια τήν βάση της στό σημείο σύτό.
Ό κ. Δάκογλου ζήτησε τήν αποφυλάκιση  τών πολιτικών κρατουμένων, Ελλήνων Αξιωματικών, κατηγορώντας σύσσω­μο τό πολιτικό κατεστημένο γιά τήν κραυγαλέα αυτή, αδικία, πού συνεχίζεται έπί 9 χρόνια. Κάλεσε τέλος τούς κατοίκους τής Μελίκης νά αναλάβουν οι ίδιοι τόν αγώνα, πού θά όδηγήση στην άπομάκρυνσι άπό τήν εξουσία τών φαύλων και στήν τελική έπικράτησι τού Εθνικισμού.

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2016

Η ώρα του Εθνικισμού επάνω στα ιδεολογικά χαρακώματα του Αγώνoς.


Το άρθρο που ακολουθεί γράφτηκε και δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 1977, δηλαδή τριάντα εννιά χρόνια πριν. Πολλά παρόμοια κείμενα που έχουμε δημοσιεύσει μας δικαιώνουν για τις πολιτικές αναλύσεις που κάναμε ως Εθνικιστές μέσα από το Ενιαίο Εθνικιστικό Κίνημα. Όμως στο συγκεκριμένο άρθρο χαράζαμε και την γραμμή που έπρεπε να ακολουθήσει  ο Εθνικισμός για να μπορέσει να ηγηθεί της χώρας. Τα συμπεράσματα σας καλούμε να τα εξάγετε μόνοι σας ...

Η ώρα του Εθνικισμού επάνω στα  ιδεολογικά χαρακώματα του Αγώνος
Οι καιροί πού έρχονται θα είναι δύσκολοι και 
α­ποφασιστικοί για τό Μέλλον του Εθνικισμού. Παρ’ όλα τά συνδυασμένα πλήγματα πού δέχθηκε και δέ­χεται συνεχώς, άπό τό Πολιτικό κατεστημένο της Αρνήσεως και από τούς αντικειμενικούς συμμάχους του της «άλλης όψεως του νομίσματος», τούς Σλαβομπολσεβίκους και τούς λούστρους τους, ό Εθνικισμός εί­ναι πιό ζωντανός παρά ποτέ!

Κυριακή, 3 Ιουλίου 2016

Όταν ο "εθνάρχης" επιχειρούσε να μας αλλάξει γλώσσα...


Πώς απέτρεψαν, ο Κ.Τσάτσος και ο Ε.Παπανούτσος, την καθιέρωση του λατινικού αλφάβητου και της φωνητικής γραφής από τον Κ.Καραμανλή
Σε ένα άρθρο του Σ.Ψυχάρη στις 25.7.1999, στο "Βήμα" αναφέρεται ότι ο Κ.Καραμανλής επιχείρησε να καθιερώσει, στην πρώτη τετραετία της μεταπολίτευσης , το λατινικό αλφάβητο και την φωνητική γραφή και υποχώρησε μετά την σθεναρή αντίδραση του Κ.Τσάτσου και του Ε.Παπανούτσου. 
Δεδομένου ότι ο Κ. Καραμανλής, παρότι επιθυμούσε να βρίσκεται κοντά σε σημαντικούς στοχαστές, ο ίδιος ποτέ δεν είχε ιδιαίτερους θεωρητικούς προβληματισμούς, είναι αξιοπερίεργο τι τον ώθησε να ασπαστεί θέσεις, που στην χώρα μας συμμερίζονταν μόνο ένα κομμάτι του δημοτικισμού.