Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

ΜΟΝΑΧΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ


Παρακολουθῶ μέ ἐνδιαφέρον τά παπαγαλάκια τῶν ΜΜΕ, πού ἔχουν ἀναλάβει νά μᾶς πείσουν, ὅτι ὁ χθεσινός Ἰρανός μετανάστης ἔπαθε ἀμόκ καί σκότωσε τόσο κόσμο, ἀδιαφορῶντας γιά τό ὅτι φώναζε: ΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ ὅταν πυροβολοῦσε.
Βλέπετε, οἱ λαοί τῆς Εὐρώπης ἄρχισαν νά ἐξοργίζονται μέ τούς Μουσουλμάνους τρομοκράτες καί γενικά μέ τό Ἰσλάμ, κι ἄς εἶπε ὁ Γάλλος πρωθυπουργός ὅτι: «πρέπει νά μάθουμε νά ζοῦμε μέ τήν τρομοκρατία». Μάλλον εἶναι δυσκολοχώνευτο νά δεχθεῖ κάποιος ὅτι κάποια στιγμή θά κινδυνεύσει αὐτός καί ἡ οἰκογένειά του, ἀπό κάποιον Μουσουλμάνο πού θά θελήσει νά σκοτώσει ἀπίστους!

Κατά τά ἄλλα στά δικά μας, ὅποιος τολμήσει νά ἐκφέρει διαφωνία γιά τήν λαθρομετανάστευση, στιγματίζεται ὤς φασίστας καί στέλνονται ἐναντίον του ὁμάδες Ἀντιφάδων καί ἀντεξουσιαστῶν, νά τόν «συνετήσουν», οἱ ἀληθινοί φασίστες δηλαδή ἀναλαμβάνουν δράση.
Ἄντε βρέ, φέρτε κι ἄλλους...


Ἐντυπωσιακή χρήση κοινωνικῆς μηχανικῆς σέ ὅλα τά Εὐρωπαϊκά ΜΜΕ,

Φιλοσκοπιανή μικρόνοια…(του Δημήτρη Ευαγγελίδη)


Η επιτροπή που κατασκεύασε την σκοπιανή γλώσσα και το αλφάβητο, τον Νοέμβριο του 1944:
Vasil Ilioski, Hristo Zografov, Krum Toshev, Dare Djambas, Venko Markovski,  Mirko 
Pavlovski, Mihail Petrushevski, Hristo Prodanov, Georgi Kiselinov, Georgi Shoptraianov,  Kostov

Υπάρχει στο Διαδίκτυο μια ιστοσελίδα η οποία αποτελεί μια αστείρευτη πηγή γέλιου με τα όσα γράφει και υποστηρίζει η διαχειρίστριά του με το κακόηχο ψευδώνυμο «μπελομόρσκα» (=αιγαιάτισσα), γνωστή και ως «μπελομότσκα».
Σχετικά πρόσφατα, αναζητώντας κάτι σε μια μηχανή αναζήτησης, έπεσα σε ένα παλαιότερο, αλλά εξαιρετικά διασκεδαστικό διαχρονικά, κείμενό της με τον πομπώδη τίτλο  «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ». Συμβαίνει να ασχολούμαι συστηματικά εδώ και πολλά χρόνια με τα γλωσσικά θέματα και ισχυρίζομαι ότι έχω αρκετές γνώσεις, μια και έχω γράψει ένα βιβλίο, πολλά σχετικά κείμενα και αρθρογραφώ κατά καιρούς σε έντυπα πανελλήνιας κυκλοφορίας, αλλά και τοπικές εφημερίδες ανά την Ελλάδα.

Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016

Γ.Σαγιάς: Σας θέλουμε δίπλα μας!


´Έχει εκχωρηθεί σε ένα υπερταμείο (που ελέγχεται από ξένες δυνάμεις) για 99 ΧΡΟΝΙΑ η δημόσια περιουσία (σημερινή και μελλοντική) τής Ελλάδας. Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ! Συνδυάστε το με την επιχειρούμενη αντικατάσταση πληθυσμού (έρχονται αλλοδαποί αλλόθρησκοι νεοέποικοι και ωθούνται στο εξωτερικό νέοι ´Ελληνες), με την άδικη και αδιέξοδη υπερφορολογία (που οδηγεί σε μεγιστοποίηση τής φτώχειας και σε κατασχέσεις ακόμη και πρώτων κατοικιών) και με την ευρωπαϊκή νομοθεσία (ασχέτως αλλαγών κυβερνήσεων τα υπογραφέντα δεσμεύουν τους πάντες σε βάθος χρόνου) και θα καταλάβετε (εάν βεβαίως θέλετε) την επόμενη ημέρα (φτώχεια,

Βοτανικός-Στέγη Αστέγων: Ένα..Hot-spot Ελλήνων !


Η τραγικότητα των καιρών, εκφράζεται μέσα απο την απέλπιδα αλλά ειλικρινή και θαρραλέα προσπάθεια όλων των εμπλεκομένων, για την δημιουργία Hot-spot Ελλήνων (sic) στο Βοτανικό Ιεράς Οδού 114 (ω ποία σημειολογική/αριθμολογική σύμπτωσις ε;). Κατανοεί κάποιος πως, εντός της επικρατείας κυρίαρχου κράτους, παρίσταται η αναγκαιότητα δημιουργίας Χώρου συγκεντρώσεως αστέγων πολιτών αυτού του κράτους και μάλιστα όχι από κρατικό φορέα αλλά από εθελοντές καταθέσεως ψυχής... Το ερώτημα που γεννάται όταν αντικρίζεις τον χώρο έχει ως εξής: Γιατί να υπάρχουν άστεγοι Έλληνες πολίτες την στιγμή που επιδοτούνται με εκατομμύρια, ενοικιαζόμενες στέγες (διαμερίσματα) για λαθροεποίκους;...Γιατί επιδοτούνται οι λαθροεισβολείς με περισσότερα των 400 ευρώ μηνιαίως και όχι οι Έλληνες άνεργοι/άστεγοι/ανασφάλιστοι;

21 Ιουλίου: Επέτειος της ιδεολογικής αυτοκτονίας του αντικομφορμιστή ποιητή Κώστα Καρυωτάκη


21 Ιουλίου: Επέτειος της ιδεολογικής αυτοκτονίας του ποιητή Κώστα Καρυωτάκη (Πρέβεζα 1928) που η αδιάλλακτη και πολλές φορές ηρωική από μέρους του αντιμετώπιση της πραγματικότητος θάφτηκε από την κοντόθωρη "ταξινόμησή" του ως απαισιόδοξου ρομαντικού.
Ακολουθεί ένα χαρακτηριστικό του ποίημα και κατόπιν ένα πεζό που δείχνει το μέτρο του αντικομφορμισμού του. 


Κώστας Καρδαράς

Στο άγαλμα της Ελευθερίας που φωτίζει τον κόσμο
του Κώστα Καρυωτάκη


Λευτεριά, Λευτεριά, σχίζει, δαγκάνει
τους ουρανούς το στέμμα σου. Το φως σου,
χωρίς να καίει, τυφλώνει το λαό σου.
Πεταλούδες χρυσές οι Αμερικάνοι,
λογαριάζουν πόσα δολάρια κάνει
σήμερα το υπερούσιο μέταλλό σου.

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2016

Περιοδικό ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ: Αυτό που ουδέποτε δημοσιεύθηκε στην Ελλάδα ! Ντοκουμέντο


Το κείμενον αύτό είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΝ καί ουδέποτε δημοσιεύθηκε στον Έλληνικόν τύπον· Ουδέποτε η ψευδοδημοκρατία μας έτόλμησε νά ενημέρωση τους άπελευθερωμένους Ελληνες πολίτες για τον ρόλο πού έπαιξαν οι διάφοροι παράγοντες της στιγμής εκείνης-καί τωρινοί δυστυχώς- στην καταστροφή της Κύπρου· Δικαιολογία τους,υπήρξε ή ανάγκη νά μην βλαβούν τά συμφέροντα της εξωτερικής πολιτικής τής χώρας. Δηλαδή -τά σύκα, σύκα-οι σχέσεις μέ τις ΗΠΑ!

«Εγώ δεν είμαι Έλληνας, εγώ είμαι Κυπραίος!».


Δεν υπάρχει κυπριακό έθνος. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται ούτε επιστημονικά, ούτε ιστορικά. Το Έθνος είναι ένα και ελληνικότατο, και μέσα σ’ αυτό περιλαμβάνεται ο Ελληνισμός της Κύπρου.

Η άποψη «εγώ δεν είμαι Έλληνας, εγώ είμαι Κυπραίος», εκφράζει την απόλυτη αμφισβήτηση της ελληνικότητας του τόπου μας. Πρόκειται για μια γελοία και συνάμα απόλυτα επικίνδυνη θέση, αφού οι υποστηρικτές της επιχειρηματολογούν υπέρ αυτής, επικαλούμενοι συχνά την ιστορία! Δεν διστάζουν, μάλιστα, να καταγγείλουν ως φασίστες και ακροδεξιούς αυτούς που δηλώνουν ότι η Κύπρος είναι ελληνική. 

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2016

Κραυγαλέα η απουσία της Ελλάδος στις εξελίξεις του τουρκικού πραξικοπήματος


Σοβαρές αναλύσεις, φληναφήματα και άπραγη πολυλογία. Κεραυνοβόλα η αντίδραση μας στις εξελίξεις....(!) 

Στην θερινή μας ραστώνη, στην γαλήνη της μοιρολατρικής -από την πλειοψηφία- αποδοχής του οικοδομούμενου από τους δωσίκωλους σκλάβους του παγκόσμιου εξουσιασμού ζοφερού μας μέλλοντος, βρήκαμε επιτέλους θέμα συζητήσεων και βαθυστόχαστων αναλύσεων. Το τουρκικό πραξικόπημα που αν δεν ήταν στημένη οπερέττα της αμερικανοκρατίας, σαφώς αποτελεί δείγμα της ακραίας ανικανότητος των τουρκικών ΕΔ (οι όποιες δικαιολογίες για καλά προετοιμασμένο καθεστώς Ερντογάν δεν αναιρούν βέβαια την αποτυχία αφού ο σχεδιασμός όφειλε να είναι ανάλογος).

Π. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ: Ο Μάγος της Ελληνικής Γλώσσας & Πατέρας του Ελληνικού Εθνικισμού και του Ελληνοκεντρισμού


Ο Περικλής Γιαννόπουλος αποτελεί μία από τις σημαντικότερες μορφές του σύγχρονου ελληνισμού. Το πνεύμα του, επηρέασε την Ελλάδα του 20ου αιώνα, καθώς πρόκειται για τον πατέρα του πνευματικού κινήματος του ελληνοκεντρισμού, όπου επηρέασε τις τέχνες, την αισθητική, την φιλοσοφία την πολιτική.

Ο μεγάλος αυτός Έλλην γεννήθηκε στην Πάτρα το 1871 και απεβίωσε το 1910.
Ο Γιαννόπουλος ήταν κατά της δουλοπρέπειας, της διαφθοράς και κατηγορούσε δριμύτατα την ξενομανία. Στις ημέρες μας βέβαια η ξενομανία είναι πλέον μόδα και η αγάπη προς την ιστορία, την παράδοση και το Έθνος, αποτελεί για τους ιεραπόστολους του ”προδευτισμού” κάτι το παλιομοδίτικο, την επιστροφή στην συντήρηση, μία μορφή οπισθοδρόμησης.
Όπως αναφέραμε αποτελεί τον πατέρα του ελληνοκεντρισμού, αλλά και του ελληνικού εθνικισμού. Ο Ελληνικός εθνικισμός, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα αντίστοιχα εθνικιστικά κινήματα της Β. και Κ. Ευρώπης, ο οποίος ήταν μισαλλόδοξος και επιθετικός.

Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2016

Το «Κυλώνειον Άγος» (του Δημήτρη Ευαγγελίδη)


Σχολιασμός Κώστας Καρδαράς
Επίκαιρο ιστορικό άρθρο του Δημήτρη Ευαγγελίδη, αγκυροβόλιο σοβαρότητος και διαλογισμού.
Μία συντριπτική σύγκριση άκρως ανομοίων μεγεθών πολιτικής ωριμότητος και οργανικής κοινωνικής λειτουργίας και συγχρόνως ένας εύστοχος ιστορικός παραλληλισμός σε προσπάθεια ιάσεως της λήθης ή/και της αγνοίας μας, εν όψει της προετοιμαζομένης εκδόσεως των τούρκων στρατιωτικών από τα εγχώρια φερέφωνα της αμερικανοκρατίας.
Η παράθεση της δηλώσεως Λυκουρέζου θέτει ένα νομικό πλαίσιο της υποθέσεως σαν ελάχιστο φράγμα της νομικίστικης τριχολογίας που ήδη έχει ξεκινήσει από αρμόδιους και μη, δοκησίσοφους ή απλώς βλάκες. Το τέλος της βέβαια κατά την ταπεινή μου γνώμη θυμίζει επίλογο σχολικής εκθέσεως ιδεών παρά συμπέρασμα νομικού συλλογισμού χωρίς όμως αυτό να αναιρεί στο ελάχιστο την αξία του άρθρου του Δ.Ε.Ε. και την ευστοχία του συνδυασμού του με την δήλωση.