Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα που οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

Η μέτρηση του χρόνου και η αλλαγή του έτους στην αρχαία Ελλάδα.


Πότε οι Έλληνες άρχισαν να χρησιμοποιούν ένα έτος χωρισμένο σε δώδεκα μήνες, δεν είναι γνωστό. Πιθανόν τούτο να έγινε το αργότερο στον 8ο αι. π.Χ., αφού μνεία της ύπαρξής του εντοπίζεται στον Ησίοδο.
Πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι η σχέση ανάμεσα στο ημερολογιακό έτος και στις διάφορες γιορτές ήταν για τους Έλληνες στενή, όπως αποδεικνύεται από το ότι τα ονόματα των περισσοτέρων μηνών τους προέρχονταν από ονομασίες γιορτών που τελούνταν κατά τους μήνες αυτούς. Οι γιορτές αυτές σπάνια σχετίζονται με επεισόδια από τη ζωή των ίδιων των θεών και συνήθως έχουν να κάνουν με τις αγροτικές ασχολίες που ελάμβαναν χώρα κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα και με τις οποίες ο άνθρωπος εξασφάλιζε τη σοδειά του συνεπώς και την ύπαρξη και διαιώνισή του.

Η ανατομία της Παρακμής μας. (του Κώστα Καρδαρά)


"Οχι, δέν είναι ή γή σου,
έσέ πού δέν τήν έζησες τή γή
καί πού, ξοπίσω άπό τούς θείους νεκρούς
πού τήν κράτησαν,
μέ τά γόνατα σερνόμενος
μετράς τό χώμα
μέ τήν πήχη, μυστικά!
Α. ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Ο Πολιτισμός, είναι ένα ιστορικό φαινόμενο πού γεννάται, ακμάζει, παρακμάζει καί πεθαίνει. Καί σάν κάθε ίστορικό φαινόμενο, βρίσκει τήν έκφρασή του στους φορείς του: στά "Εθνη καί στήν Φυλή.
Είναι, σήμερα, χαρακτηριστικό τοϋ Δυτικοϋ λε­γομένου Πολιτισμού, τό γεγονός ότι ευρίσκεται πλέον στό στάδιο τής παρακμής, τό όποιο άπό φυσική νομοτέλεια, ακολουθεί ό θάνατος.
Πολλές είναι οί ενδείξεις τής μελλούμενης κα­ταστροφής τήν οποίαν άγνωστο είναι τί θά άκολουθήση. Είναι δέ χαρακτηριστικό τών Έθνών-Φορέων τοϋ Πολιτισμοϋ τό γεγονός ότι ή παρακμή του σημαδεύει καί τόν δικό τους εκφυλισμό πρόσκαιρο ή ακόμη καί θανατηφόρα καταστροφικό.

Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Τεχνικές και Χημικές Προδιαγραφές από τους Έλληνες τον 4ο αιώνα π.Χ. !


Πριν λίγες ημέρες ψάχνοντας στην βιβλιοθήκη ενός συναδέλφου μηχανικού έπεσαν στα χέρια μου ένα μικρό βιβλίο που ο τίτλος του ήταν « Έλεγχος υλικών στην κλασσική αρχαιότητα – Τεχνικές προδιαγραφές του 4ου π.Χ. αιώνα» συγγραφέας του οποίου είναι ο κ. Γιώργος Βαρουφάκης καθώς και μια ομιλία του σε ένα παλαιό περιοδικό που αποτελεί μια θα τολμούσα να πω περίληψη του βιβλίου. Η συγγραφή του βιβλίου στηρίχθηκε σε μια ενεπίγραφη στήλη του 4ου π.Χ αιώνα που είχε βρεθεί  το 1893 στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας Η επιγραφή αναφέρεται στην κατασκευή εμπολίων και πόλων δηλαδή των μπρούντζινων συνδέσμων ανάμεσα στους σπονδύλους των κιόνων της Φιλώνειας Στοάς (από το όνομα του αρχιτέκτωνα Φίλωνα), που α ανεγειρόταν μπροστά στο Τελεστήριο της Ελευσίνας περί το 360 π χ Η μελέτη του κείμενου της επιγραφής αποκαλύπτει οτι πρόκειται για το αρχαιότερο ευρωπαϊκό πρότυπο με τις αυστηρότερες τεχνικές και χημικές προδιαγραφές που έχουν ποτέ βρεθεί.
Η εργασία αυτή εξετάζει ακόμα και αξιολογεί τις γνώσεις, και την εμπειρία των αρχαίων Ελλήνων, καθώς και την υψηλή στάθμη τεχνολογίας της μακρινής εκείνης εποχής(1*)

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2016

Η συνέντευξη του Γεωργίου Γεωργαλά που αποκαλύπτει τον βρώμικο πόλεμο ενάντια στην Ελλάδα


Ως τελευταίο αποχαιρετισμό στον Γεώργιο Γεωργαλά βάζουμε την συνέντευξη που είχε δώσει στο web radio, συνέντευξη χαστούκι  στην οποία αποκαλύπτει τον βρώμικο πόλεμο προς την Ελλάδα και το κατασκεύασμα - πομφόλυγα της Ινδοευρωπαικής φυλής και πιστοποιεί τεκμηριώνοντας με επιχειρήματα το αυτόχθονο της Ελληνικής φυλής καθώς μιλούσε για το βιβλίο του  ΟΙ ΡΙΖΕΣ Μια συνέντευξη που αξίζει να ακούσετε να την ακούσετε όλη!

 Ο Γεώργιος Γεωργαλάς γεννήθηκε από Έλληνες (Δωδεκανήσιους) γονείς στο Κάιρο, όπου και τέλειωσε την Αμπέτειο Σχολή. Έζησε νεότητα περιπετειώδη, κυρίως λόγω της αναμίξεώς του με την πολιτική. Μετά από πολλά ταξίδια και επταετή παραμονή του στις κομμουνιστικές χώρες, εγκαταστάθηκε οριστικώς στην Ελλάδα (1.1.57). Διετέλεσε συνεργάτης, αρθρογράφος, διευθυντής, εκδότης εφημερίδων και περιοδικών ειδικός συνεργάτης Γ.Ε.Σ. και Προεδρίας

Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2016

Προπαγάνδα και Μάζα


Προπαγάνδα και Μαζάνθρωπος : «Ο συνειδητός και ευφυής χειρισμός των οργανωμένων συνηθειών και των απόψεων σχετικά με τις μάζες είναι ένα σημαντικό στοιχείο στη δημοκρατική κοινωνία. Εκείνοι που χειρίζονται αυτόν τον απαρατήρητο μηχανισμό της κοινωνίας αποτελούν μια αόρατη κυβέρνηση που αποτελεί την πραγματική δύναμη που κυβερνά ολόκληρη τη χώρα.»
«Κυβερνόμαστε, τα μυαλά μας είναι φορμαρισμένα, οι προτιμήσεις είναι ήδη διαμορφωμένες, οι ιδέες μας είναι προτεινόμενες, κατά ένα μεγάλο μέρος από τα άτομα δεν έχουμε ακούσει ποτέ για αυτά. Αυτό είναι ένα λογικό αποτέλεσμα του τρόπου με τον οποίο η δημοκρατική κοινωνία μας οργανώνεται. Οι τεράστιοι αριθμοί των ανθρώπινων όντων πρέπει να συνεργαστούν κατά αυτόν τον τρόπο εάν πρόκειται να ζήσουν μαζί ως ομαλά λειτουργούσα κοινωνία. Οι αόρατοι κυβερνήτεςμας είναι, σε πολλές περιπτώσεις, απληροφόρητοι της ταυτότητας των συντροφικών μελών τους στο εσωτερικό γραφείο.»

Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2016

O tempora, o dementia! (Ώ καιροί, ώ χαλιφροσύνη)

Βιώνουμε μία εποχή απροσδιοριστίας. Η έννοια της κλασικής τροχιάς μιας χώρας, η οποία κινείται για να προσεγγίσει προκαθορισμένους στόχους ειρήνης και ευμαρείας, φαίνεται, ότι στην Ελλάδα σήμερα είναι ανεφάρμοστη. Για να επιχειρήσουμε μία πλέον εμπεριστατωμένη παρατήρηση στον χώρο που ζούμε πρέπει να στηριχθούμε επάνω σε μία βάση θεωρήσεων, η οποία βάση αποτελεί προαπαιτούμενο στοιχείο για την αναγνώριση και εδραίωση του έθνους στον αμείλικτο διεθνή χώρο, όπου ο ισχυρότερος επιβάλλει την θέλησή του, χωρίς να περιστρέφεται σε κανόνες υπερεθνικών δεοντολογιών. Συνέπεια των ανωτέρω είναι, ότι όλων μας η σκέψη κατευθύνεται προς την εφαρμογή της εννοίας της εθνικής ισχύος. Υπάρχει σε μας τέτοια ισχύς; Διότι αν υπάρχει εθνική ισχύς, τότε η πορεία μας ως οντότητα είναι: με όρους διεθνούς πολιτικής απρόσκοπτος, με όρους οικονομίας παραγωγική, με όρους ιστορίας αξιοπερίγραπτη και με όρους φιλομαθείας παραδειγματική.

Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2016

ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


τοῦ Ἀναστασίου Στάμου
Ὅσοι νοιάζονται καὶ ἀγαποῦν τὸ Ἔθνος μας γνωρίζουν ὅτι ἔχει τέσσερα ἰσχυρὰ θεμέλια, διαχρονικῶς, τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ προβάλουμε. Τὸ Ὅμαιμον, τὸ Ὁμόγλωσσον, τὸ Ὁμόθρησκον καὶ τὸ Ὁμότροπον. Ἤτοι, τὴν κοινὴ καταγωγὴ καὶ γλῶσσα, τὴν ἴδια θρησκεία, τὰ κοινὰ ἤθη καὶ ἔθιμα (παραδόσεις καὶ πολιτισμό). Τοῦτο ἔχει ὁρισθῆ ἤδη πρὶν ἀπὸ χιλιάδες χρόνια: «Τὸ Ἑλληνικόν, ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον, καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι, ἤθεά τε ὁμότροπα» (Ἡρόδοτος). Μπορεῖ νὰ μὴν ἔχουμε πάντοτε Κράτος (δική μας δηλαδὴ Ἀρχή), ὅμως Ἔθνος καὶ Πατρίδα εἴχαμε ἀνέκαθεν. Θὰ ἀναδείξουμε μὲ τὸ παρὸν σημείωμα τὸ Ὁμόθρησκον, γιὰ νὰ καταδείξουμε στοὺς ἀμφισβητοῦντες τὴν συνέχεια τοῦ Ἔθνους μας, ὅτι καὶ ἐπ' αὐτοῦ τοῦ ζητήματος δὲν ἔχει ἀλλάξει τίποτε ἐπὶ τῆς οὐσίας στὴν Θρησκεία τῶν Ἑλλήνων ἀνὰ τοὺς αἰῶνες. Ἀρκεῖ μιὰ μικρὴ