Δεν θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα αδιαφορούν η θα το παρακολουθούν έντρομοι
Και όταν δεν αδιαφορούν να το χρησιμοποιούν σύμφωνα με τις ανάγκες τους.
Θέλουμε ένα εθνικιστικό κίνημα όπου οι πολίτες θα το θαυμάζουν, θα συμμετέχουν, θα δημιουργούν και θα οραματίζονται ένα καλύτερο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ μαζί μας

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Billy Zane: Δεν έχω ντραπεί, είμαι περήφανος ως Έλληνας


Ο Billy Zane ηθοποιός αλλά και παραγωγός, γεννημένος στις 24 Φεβρουαρίου του 1966 στο Σικάγο, είδε τις μετοχές του στην ηθοποιία να εκτινάσσονται στα ύψη μετά τη συμμετοχή του στον «Τιτανικό».
Οι γονείς του Βασίλη Τζανετάκου, όπως είναι το πραγματικό όνομα του, είναι και οι δύο ελληνικής καταγωγής, η μητέρα του Θάλια από την Χίο και ο πατέρας του Γιώργος από την Λακωνική Μάνη.
«Δεν έχω ντραπεί! Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. Είμαι πατριώτης, είναι στο DNA μου. Αν και γεννήθηκα στο Σικάγο, οι γονείς μου είναι από τη Σπάρτη και τη Χίο», τόνισε σε συνέντευξη του.

«Δεν μπορείς να κρίνεις ένα έθνος εξαιτίας των πρακτικών που ακολουθούν οι πολιτικοί του. Αισθάνομαι κι εγώ την απογοήτευση που νιώθετε κι εσείς και ότι πρέπει επιτέλους να δοθεί λύση. Θα ήθελα να δω την Ελλάδα να μην ξεπουλιέται στους γείτονές της. Νομίζω ότι όλοι αυτό θα ήθελαν, εκτός από τους αγοραστές»

Το μικρόβιο για την υποκριτική το «κόλλησε» από τους γονείς του, που ήταν ερασιτέχνες ηθοποιοί. Οι δύο πρώτοι ρόλοι του σε ταινία ήρθαν το 1985 στο “Back to the future” και στο “Critters”. Ακολούθησαν πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε πολλές ταινίες, το 1996 ενσάρκωσε τον ήρωα κόμικ στην ομώνυμη ταινία “Phantom”, αλλά ο ρόλος που τον χαρακτήρισε ήταν στον “Τιτανικό” που έσπασε τα ταμεία το 1997, υποδυόμενος τον πολυεκατομμυριούχο αρραβωνιαστικό της Kate Winslet.
Το Chicago στο Broadway ήταν ένας μεγάλος σταθμός στην καριέρα του, ενώ εμφανίστηκε και σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές όπως το Samanta Who και το Charmed.

Είναι διευθυντής σε εταιρία κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών αλλά και πρόεδρος στην Francesco Fucilla Film.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ομάδα του Κοινού Παρονομαστή δίνει την ευκαιρία στον καθένα να εκφραστεί ελεύθερα χωρίς ύβρεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις
Οι απόψεις, θέσεις του συγγραφέα- αρθρογράφου δεν υιοθετούνται απαραίτητα από την συντακτική ομάδα του Κοινού Παρονομαστή
Σχόλια που δεν θα είναι σύμφωνα με το πνεύμα της ομάδος διαχείρισης δεν θα προβάλλονται
Ομάδα Κ.Π